کد خبر: 103270|07:00 - 1395/03/08
نسخه چاپی

امام جمعه موقت گیلانغرب:

دشمنان تغییر هویت اسلامی جوانان را نشانه گرفته اند

 دشمنان تغییر هویت اسلامی جوانان را نشانه گرفته اند
مطلع الفجر:امام جمعه موقت گیلانغرب گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران تغییر هویت اسلامی جوانان را نشانه گرفته اند.

به گزارش  مطلع الفجر، حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب بر لزوم تبیین راه های جلوگیری از نفوذ دشمن تاکید کرد و افزود: برای مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان ، وحدت و انسجام ملی و حفظ هوشیاری ضروری است.

وی با بیان اینکه در طول بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ، دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نکرد اظهار داشت: درایت ، تیزبینی و روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی ، توطئه های استکبار را با شکست مواجه کرده است و باید قدردان وجود با برکت ولایت مطلقه فقیه باشیم.


وی با گرامیداشت سالگرد آزاد سازی خرمشهر با تبیین حماسه دلاورمردی های رزمندگان اسلامی در عملیات غرور آفرین بیت المقدس بیان کرد: خون پاک شهدا به همراه گذشت ، ایثار و فداکاری های رزمندگان به انقلاب اسلامی ایران عزت بخشید.


امام جمعه موقت گیلانغرب بر لزوم حفاظت و پاسداری از آرمان های والای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: با پیروزی در عملیات بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد، تمام معادلات جنگی به نفع نظام اسلامی تغییر یافت.


حجت الاسلام موسوی اضافه کرد که دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند و لازمه مقابله با این ترفند آنان ، هوشیاری و افزایش اعتقادات مذهبی و دینی در جامعه است.


وی در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: ملت ایران اسلامی برای دستیابی به مسیر پیشرفت و توسعه ، باید راه مقاومت را در پیش بگیرند.


وی اهتمام بیشتر دولتمردان به همراه تلاش و پشت کار جوانان بسیجی را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی برای تحقق اهداف مورد نظر در این بخش رسالت سنگینی بر عهده دارند و دولتمردان نیز باید زمینه استفاده از جوانان نخبه در بخش های مختلف جامعه را فراهم کنند./ایرنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد