کد خبر: 103265|11:36 - 1395/03/08
نسخه چاپی

عذرخواهی جالب در «بازی تاج و تخت»

 

 
 
 
به دنبال اتفاقات غم‌انگیز و سرنوشت‌سازی که در پایان قسمت پنجم «بازی تاج و تخت» رخ داد، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس سازندگان سریال پرطرفدار اچ‌بی‌او با حضور در برنامه «جیمی کیمل لایو» مراتب تاسف خود را از بابت کشتن یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی داستان ابراز و در حرکتی بی‌سابقه از هواداران‌شان عذرخواهی کردند.
 
 
 
وب‌سایت آی سینما: به دنبال اتفاقات غم‌انگیز و سرنوشت‌سازی که در پایان قسمت پنجم «بازی تاج و تخت» رخ داد، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس سازندگان سریال پرطرفدار اچ‌بی‌او با حضور در برنامه «جیمی کیمل لایو» مراتب تاسف خود را از بابت کشتن یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی داستان ابراز و در حرکتی بی‌سابقه از هواداران‌شان عذرخواهی کردند.
 
در پی مرگ تراژیک یکی از شخصیت‌های اصلی
 
سه‌شنبه شب گذشته، خالقان اصلی «بازی تاج و تخت» در برنامه شبانه «جیمی کیمل لایو» که از شبکه ای‌بی‌سی (ABC) روی آنتن می‌رود، حضور یافتند تا مراتب تاسف صمیمانه خود را به خاطر رنجاندن هواداران وفادار شبکه اچ‌بی‌او اعلام کنند.

در پایان اپیزود پنجم «بازی تاج و تخت» که یکشنبه گذشته از اچ‌بی‌او پخش شد، «هودور» شخصیت دوست‌داشتنی و محافظ برن استارک کشته شد. درست لحظاتی بعد از آن که می‌فهمیم برن تا حدودی مسئول آسیب خوردن ذهن هودور بوده و باعث شده او نتواند جز کلمه «هودور» چیز دیگری بر زبان بیاورد، شخصیت دوست‌داشتنی داستان هنگام مقاومت در برابر وایت‌واکرها به طرز تراژیکی کشته می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد