کد خبر: 103062|08:46 - 1395/03/04
نسخه چاپی

امام جمعه اسلام آباد در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در گیلانغرب؛

دشمن تنها زمانی ازما خرسند می شود که از تمام اصول انقلاب عقب نشینی کرده باشیم

دشمن تنها زمانی ازما خرسند می شود که  از تمام اصول انقلاب عقب نشینی کرده باشیم
مطلع الفجر:امام جمعه اسلام آباد غرب گفت :دشمن اقتدار و جایگاه استراتژیک و تاثیرگذار ایران اسلامی و حمایت او از خط مقاومت واستکبار سیزی را بر نمی تابدو تنها زمانی ازما خرسند می شود که از تمام اصول انقلاب عقب نشینی کرده باشیم.

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور در  مراسم گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر با حضور  امام جمعه اسلام آباد  و با شرکت مسئولان ادارات و نهادها در حسینیه سپاه شهرستان برگزار گردید، ضمن اشاره به ضرورت بصیرت و هوشیاری، به توطئه های دشمنان به منظور تضعیف افکار انقلابی و اسلامی و تخریب چهره های حزب الهی  اشاره کرد.

 

امام جمعه اسلام آباد  اظهار داشت : دشمن همواره خباثت و نیرنگهای خصمانه خود را متوجه ملت ایران اسلامی کرده و در کنار ان هم برخی ساده لوحان داخلی بر این باورند که اگر اوضاع به سالهای قبل انقلاب باز گردد وضعیت بهتری خواهیم داشت اما این فقط نگاه و نظری ساده لوحانه و سطحی نگرانه است و البته چنین بازگشتی که توام با حمایت امریکا هم باشد مستلزم 5 عقب نشینی مهم است.

 

وی تصریح کرد: از انجا که ماهیت انقلاب اسلامی ایران بر استکبار ستیزی  لذا هیچگاه این انقلاب و ارمانهای ان سر سازش با استکبار را ندارند و همواره او را دشمن شماره یک خود قلمداد میکنندو اینکه عده ای بر این باور باشند که امریکا از در دوستی با ما درامده فقط خیالی خوشبینانه و ساده لوحانه است .

 

حجت الاسلام محمدی پوریکی دیگر از عقب نشینیهاکه دشمن از تحقق ان خرسند می شد را کوتاه امدن از حجاب و مقوله ارزشی عفاف دانست و یاد اور شد :حجاب و عفاف از مهمترین ارمانهای دینی ما بشمار می آیند و دشمن سعی دارد با کمرنگ کردن تعصب عقلایی و دینی در قبال رعایت حجاب  راه دسترسی به اهداف  شوم خودو اشائه فرهنگ غربی را هموار تر سازد.

 

وی افزود:بهانه دیگر دشمنان تحت عنوان حمایت از تروریست است و این در حالی است که دشمنان ما وجود نیروهای حزب الهی که در بستر حرکت الهی  و خط مقاومت مبارزه با استکبار در حال فعالیت اند را بر نمیتابند و از روند حرکت مقتدرانه خط مقاومت همواره در ترس و هراس بوده اندچرا که حرکت پیش رونده و پویای  مقاومت را سدی در برابر ماهیت استبدادی و استکباری خود میدانند .

 

امام جمعه اسلام آباد ابراز داشت: دو مقوله انرژی هسته ای و توسعه دفاعی سامانه های موشکی را که نماد دفاعی و بازدارندگی برای جمهوری اسلامی  به عنوان یک حق مسلم تلقی می شوند از بسترهایی میباشند که دشمنان خواهان عقب نشینی جمهوری اسلامی از انها هستند  و البته این فقط یک خیال خام است چرا که جوانان این ملت همواره برای تعالی و ارتقاء توان دفاعی و عزتمندی این نظام در تلاش و اهتمام روز افزون اند.

 

 در ابتدای این مراسم مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان غرب گفت : حماسه فتح خرمشهر در واقع ورق زرین دیگری بر صحیفه افتخار ات انقلاب و دفاع مقدس بود که برای ملت ایران اسلامی و با نصرت الهی رقم خورد.

حجت الاسلام تیشه کنی به ایثار و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس  اشاره کرد و تصریح نمود : خداوند همواره ایثارگری و حرکت و مجاهدت رزمندگان در راه خدا  را مددی افزونتر داده و البته این مجاهدتها همواره منشاءنصرت و عزت افرینی رزمندگان و ملت ایران بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد