کد خبر: 103045|14:03 - 1395/03/03
نسخه چاپی

رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران گیلان غرب خبر داد؛

تجلیل و تکریم خانواده های شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس در گیلان غرب

تجلیل و تکریم خانواده های شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس در گیلان غرب
مطلع الفجر:رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران گیلان غرب با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه فتح خرمشر ،باید به عنوان یک رویداد و نصرت الهی در نسلهای جوان تبیین گردد.

جهانشاه کرمی نیا در حاشیه دیدار با خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس  و در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر،ضمن گرامی داشت حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت:حقیقتاً تبعات افتخارامیز عملیات بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ  طلایی دفاع مقدس  را باید برای نسلهای جوان امروز تبیین کرد.

 

وی به جایگاه پر اهمیت عملیات بیت المقدس اشاره داشت و تصریح کرد: پیروزی در عملیات فتح خرمشهر در واقع  قدرت رزمندگان اسلام را به رخ دشمنان کشیدو باعث امیدواری ملت ایران شد.

 

کرمی نیا  شهدا و ایثارگران را فاتحان بزرگ دفاع مقدس خواند و ابراز داشت : امروز عزت و جایگاه پر افتخار جمهوری اسلامی و ملت ایران مدیون رشادتهای شهدا و ایثارگران است و لذا تکریم خانواده های این عزیزان تکلیفی شرعی و انسانی به حساب می اید.

 

وی از دیدار با خانواده دو شهید والامقام که در عملیات غرور آفرین بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نایل شده اند خبر داد و گفت : تکریم خانواده های معزز شهدا و جانبازارن در این روز ،کمترین دینی  است که ما میتوانیم ادا کنیم.

 

 رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران گیلان غرب همچنین از تجلیل از دو جانباز  سر افراز عملیات فتح خرمشهر خبر داد و گفت: طی مراسمی عمومی که در سطح شهرستان برگزار شد از رشادتهای این عزیزان توسط بنیاد شهید تجلیل شد.

 

شهدای والامقام علی نیاز ندیمی  و روح اله مهدیخانی و جانبازان سرافراز نجف قلی صادقی  و جوهر قاسم بیگی در عملیات بیت المقدس به این مقامهای افتخار امیز نایل شده اند.

 

 شهرستان گیلانغرب در دفاع مقدس 750 شهید والامقام تقدیم ارمانهای انقلاب اسلامی ایران نموده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد