کد خبر: 102943|13:09 - 1395/02/31
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب در خطبه های نماز جمعه؛

مسئولان ما بدانند که شرایط هیچ تغییری نکرده و امریکا هنوز دشمن درجه اول اسلام و ملت ایران است/جهانیان با فتح خرمشهر، به ايمان، قدرت، صلابت، رزمندگان اسلام، آفرين گفتند

مسئولان ما بدانند که شرایط هیچ تغییری نکرده و امریکا هنوز دشمن درجه اول اسلام و ملت ایران است/جهانیان با  فتح خرمشهر، به ايمان، قدرت، صلابت، رزمندگان اسلام، آفرين گفتند
مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت :همه دنیا باید بدانند که ایران اسلامی دست از مبارزه با آمریکا و جنایتکاران بین‌المللی برنداشته و در راه اسلام تا آخر ایستاده است و در داخل هم مسئولان متوجه شوند که شرایط نسبت به گذشته تغییر نکرده است و امریکا هنوز دشمن درجه اول اسلام و ملت ایران است .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام والمسلمین محمد طه مهری در خطبه های نماز جمعه و در جمع نماز گزاران مصلی مسجد جامع گیلانغرب  ضمن گرامی داشت سالگرد حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر  اظهار داشت:سوم خردادماه، در حقيقت به‌عنوان يكي از ايام‌الله فراموش‌نشدني و خاطره‌آفرين در تاريخ‌ گران‌بار انقلاب اسلامي به ثبت رسيده است.

 

وی تصریح کرد :حقیقتاًآفرينندگان حماسه پيروزي خرمشهر، نه در حد آزادكنندگان و فاتحان يك شهر، بلكه به‌عنوان فاتحان قلب‌هاي مشتاق مسلمانان و آزادي‌خواهان جهان مطرح‌اند.

حجت الاسلام مهری  افزود:پس از گذشت ساليان طولاني از اين حماسه پيروزي‌آفرين، درمي‌يابيم كه در روز سوم خردادماه، نه فقط خرمشهر آزاد شد و به آغوش گرم ميهن اسلامي بازگشت بلكه رؤياي خودفروختگان و دشمنان اسلام نقش بر آب شده و انديشه تسلط بر ايران، به زباله‌دان تاريخ پيوست.

 

* جهانیان با  فتح خرمشهر، به ايمان، قدرت، صلابت، رزمندگان اسلام، آفرين گفتند


امام جمعه گیلانغرب یاد اغور شد :با فتح خرمشهر، دنيا به ايمان، قدرت، صلابت، عزم، شجاعت، عشق و ايثار رزمندگان اسلام، آفرين گفت و استكبار چون برگ بيد به خود لرزيد. خرمشهر با تاريخي خون‌بار و حماسه‌اي جاويد، نماد رشادت‌ها و دلاوري‌هاي رزمندگان و مردمي است كه خاطرات كم‌نظير آنان، براي هميشه به‌عنوان برگ زريني در قلب تاريخ ثبت شده است.

 

وی اذعان داشت:اين شهر كه به‌خاطر شهادت تعداد زيادي از عزيزترين فرزندان اين كشور، به «خونين شهر» لقب گرفته است، مظهر مقاومتي است كه آيندگان همواره از آن به نيكي ياد خواهند كرد.

 

حجت الاسلام مهری گفت: همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب  در جمع شرکت‌کنندگان در سی و سومین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنی امریکا ریشه در خصومتی تاریخی دارد و باید به مصداق فرموده رهبر معظم انقلاب گفت که آمریکا طاغوت اعظم و شیطان بزرگ است و دشمن اصلی اسلام می‌باشد.

 

* مسؤولان بدانند که شرایط نسبت به گذشته تغییر نکرده و امریکا هنوز دشمن درجه یک ایران است

امام جمعه گیلانغرب ابراز داشت :این‌که رهبر معظم انقلاب، آمریکا را طاغوت اعظم و شیطان بزرگ معرفی می‌کنند و بر دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و با اسلام به‌صورت کلی تاکید می‌کند، هم اثر خارجی و هم اثر داخلی داردو اینگونه است که  در خارج از ایران اسلامی همه مسلمانان باید بفهمند و بدانند که ایران اسلامی دست از مبارزه با آمریکا و جنایتکاران بین‌المللی برنداشته است و در راه اسلام تا آخر ایستاده است و در داخل نیز همه مسؤولان باید متوجه باشند که شرایط نسبت به گذشته تغییر نکرده است و آمریکا هنوز دشمن درجه یک اسلام و ایران و جنایتکاری بین‌المللی است که خون ملت‌ها از چنگال او می‌چکد.

 

* رمز غلبه بر توطئه  دشمنان تمسک به قرآن است

خطیب نماز جمعه گیلانغرب دشمنی دیرینه امریکا با اسلام را یاد اور شد و تصریح نمود: با اشاره به تلاش گسترده قدرتهای طاغوتی برای ضربه زدن به اسلام و امت اسلامی باید چنین عنوان کرد که  آنها می‌دانند که اگر مسلمانان قدرت داشته باشند و صدای آنان رسا و بلند باشد، قادر به ظلم به ملتها نیستند و موضوع فلسطین به‌عنوان غصب یک کشور و تلاش برای از میان بردن یک ملت و مبارزه با اسلام فراموش نخواهد شد.

 

حجت الاسلام بر ضرورت اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی تاکید کرد و گفت:رمز غلبه بر این توطئه های دشمتن تمسک به قرآن است و البته  قدرت واقعی در «ایمان و پایداری» و «کفر به طاغوت» است.

 

خطیب نماز جمعه گیلانغرب به مناسبت بزرگ  نیمه شعبان ، خجسته ميلاد حضرت مهدي موعود(عج) و روز جهاني مستضعفان‌ روز سربازان گمنام امام زمان(عج)اشاره کرد و ابراز داشت:منتظراني كه آرزوي ياوري امام مهدي(ع) احياگر دين اسلام را دارند، لازم است خود را به اين صفت آراسته كرده و زمينه را براي ظهور آن منجي عالم فراهم كنندو ما بايد كوشش كنيم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پيدا كند و مقدمات ظهور ان‌شاءالله تهيه شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد