کد خبر: 102942|11:00 - 1395/02/30
نسخه چاپی

جشن اغاز زندگی مشترک 25 نو عروس مددجوی کمیته امداد گیلانغرب

جشن اغاز زندگی مشترک 25 نو عروس مددجوی کمیته امداد گیلانغرب
مطلع الفجر:25 نو عروس مددجوی کمیته امداد گیلانغرب با برپایی ایین جشنی آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

به گزارش مطلع الفجر ،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلانغرب  از جشن آغاز زندگی مشترک 25 نو عروس مددجوی کمیته امداد گیلانغرب در گیلانغرب خبر داد .

علی اصغر برق پور در آیین جشنی که با حضور نوعروسان و جمعی از خانواده های آنان و مسوولان و در سالن اجتماعات  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ، برگزار شد، اظهار داشت: به هریک از این نوعروسان 20 میلیون ریال هدایای نقدی از طرف کمیته امداد امام (ره) گیلانغرب پرداخت شده است.

http://img7.irna.ir/1395/13950230/82080887/82080887-70736403.jpg

وی اظهار کرد: پارسال کمیته امداد گیلانغرب 185 مورد کمک هزینه 20 میلیون ریالی به عنوان هدیه ازدواج برای تهیه جهیزیه به مددجویان زیرپوشش این نهاد اعطا کرد.

وی گفت: کمیته امداد امام (ره) بعنوان یکی از بازوان توانمند ولایت در راستای خدمت به محرومان گام های موثری برداشته است و در زمینه های اشتغال و مسکن خانوارهای زیرپوشش اقدام های ارزشمندی انجام داده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلانغرب با بیان اینکه اخلاق و فرهنگ خانواده در جامعه تاثیرگذار است، افزود: خانواده والاترین کانون اجتماعی است که اگر براساس عاطفه ، مهر و محبت و احترام بنا می شود و در تربیت و پرورش فرزندان صالح نقش بسیار موثری دارد.

برق پور در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح های اشتغالزا برای مددجویان زیر پوشش با هدف ایجاد اشتغال پایدار به طور جدی دنبال می شود ، اضافه کرد: کمیته امداد این شهرستان پارسال با ایجاد 333 طرح در زمینه های کشاورزی ، خدمات ، دامپروری و صنایع دستی موفق به کسب رتبه نخست بین دستگاه های اجرایی شده است.
وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال برای 459 تن از افراد جویای کار گیلانغربی فراهم شده است.

این مقام مسوول گفت: نظارت مستمر بر تمامی طرح های مصوب قبل، هنگام و پس از اجرا توسط کارشناسان کمیته امداد صورت می گیرد و برنامه امداد برای توسعه فعالیت ها در حوزه اشتغالزایی با جدیت بیشتری دنبال می شود.

در ادامه این مراسم از 17 مدیر و کارشناس شعب بانکی شهرستان گیلانغرب که در زمینه اجرای طرح های اشتغالزا ویژه مددجویان زیرپوشش با کمیته امداد همکاری داشته اند با اهدای لوح و هدایا تجلیل ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد