کد خبر: 102913|09:57 - 1395/02/30
نسخه چاپی

سرپرست اداره تبليغات اسلامی گیلانغرب خبر داد؛

اعزام بیش از 150مبلغ در ماه مبارک رمضان به روستاهای گیلانغرب

 اعزام بیش از 150مبلغ در ماه مبارک رمضان  به روستاهای گیلانغرب
مطلع الفجر:سرپرست اداره تبليغات اسلامی گیلانغرب از آمادگی این اداره جهت اعزام بیش از 150مبلغ همزمان با ماه مبارک رمضان به تمام روستاهاو ادارات فاقد روحانی خبر داد .

حجت الاسلام علیرضا رضایی در گفتو با خبرنگار مطلع الفجر ضمن اشاره به فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان  اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ف فرصتی با ارزش است تا انسان بستر کسب معنویات را در خود تقوست نماید. 


وی  افزود:در راستای ترویج و آموزش فرهنگ غنی قرآن کریم و اهل بیت (ع) و توسعه فراگیر انس با ثقلین در جامعه، اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب این آمادگی را دارد به مساجد، هیات مذهبی، موسسات فرهنگی و سازمان ها، ادارات فاقد روحانی در ایام ماه مبارک رمضان تا بیش از 150 مبلغ اعزام کند.


حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: با ساماندهی امور مبلغین، برنامه‌ریزی شده که در این فرصت همه مساجد و هیئات مذهبی از وجود مبلغین و کارشناسان دینی استفاده کنند.


سرپرست اداره تبليغات اسلامی گیلانغرب ابراز داشت:با هماهنگی مبلغین بومی این عزیزان هم به مساجد حسینیه ها ادارات اعزام می شوند. 


حجت الاسلام رضایی همچنین  با تاکید بر تعامل  و همفکری موثر تر هیئت امنای مساجد و مبلغان اعزامی ابراز داشت: به منظور استفاده هرچه بهتر و بهتر از فیوضات و معنویات ماه رمضان ، ماه نزول قرآن و شب های قدر در تمام مساجد روستاها و بیشتر مساجد شهرها نماز جماعت اقامه می شود و مبلغان با حضور در منابر برای مردم و روزه داران از فضایل و خیرات و برکات ماه رحمت و برکت آگاه صحبت خواهند کرد. 


وی همچنین  از هیئت امنای مساجد خواست تا ضمن بهرهمندی از ثواب معنوی ، با مغتنم شمردن ماه مبارک رمضان جوانان و نوجوانان را برای حضور گسترده تر در نمازهای جماعت و استفاده از مطالب مبلغان اعزامی  ترغیب کنند.


سرپرست اداره تبليغات اسلامی گیلانغرب  این نکته را هم یاد اور شد و ابراز داشت :به منظور استفاده هرچه بهتر از معارف و علوم دینی ،مسئولین مساجد، هیات مذهبی و سازمان ها در صورت درخواست مٌبلغ می توانند با مراجعه حضوری به اداره تبلیغات اسلامی  گیلانغرب یا با شماره تلفن  08343222005 تماس بگیرند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد