کد خبر: 102352|13:06 - 1395/02/12
نسخه چاپی

اقدام تحسین بر انگیز در روز معلم؛

معلم فداکار گیلانغرب دیه فرزندو برادرش را وقف مدرسه سازی کرد

معلم فداکار گیلانغرب دیه فرزندو برادرش را وقف مدرسه سازی  کرد
مطلع الفجر:یک معلم فداکار در گیلانغرب تمامی دیه فرزندو برادرش را که در اثر حادثه اتومیل فوت شده بود را به احداث مدرسه اختصاص داد.
به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،صبح امروز معلم فداکار گیلانغربی با مراجعه به دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان  دیه فرزندو برادرش را وقف ساخت مدرسه سازی  کرد ..

 

 مدیر اموزش و پرورش گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر اظهار داشت :پیروز پرنون پدر مرحوم محمدجواد پرنون دانشجوی سال دوم رشته ی شیمی دانشگاه رازی کرمانشاه ،دیه فرزندو برادرش  را برای احداث آموزشگاه در روستاهای چشمه پهن فریدون، قمرالی و سنگچین صالح وقف کرد.


پارسا افزود :وی فرزند دانشجوی خود و تنها فرزند ذکورش و برادرش را که دارای تحصیلات ارشدحقوق  بود در اثر حادثه تصادفی که در منطقه ژاومرگ گواور به وقوع پیوست از دست داده بود.

 
وی با عنوان اینکه اقای پرنون از فرهنگیان تلاشگر و فعال مجموعه به شمار می آید ابراز داشت : پرنون از معلمان دلسوز و پرتلاش شهرستان گیلانغرب می باشد که با نزدیک به 29 سال خدمت صادقانه ، سال های آخر خدمت را می گذراند.


مدیر اموزش و پرورش گیلانغرب  با ابراز اینکه مقوله وقف  و توجه به امر توسعه تعلیم و تربیت عبادتی بزرگ است گفت :وی از معلمین نمونه استانی و شهرستانی در دوره های مختلف می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد