کد خبر: 102171|08:45 - 1395/02/09
نسخه چاپی

در استان کرمانشاه اتفاق افتاد؛

فرماندار دولت تدبیر که می خواست دو بار رای بدهد! / رد پای رفتار فتنه گران در به سخره گرفتن رای مردم

فرماندار دولت تدبیر که می خواست دو بار رای بدهد! / رد پای رفتار فتنه گران در به سخره گرفتن رای مردم
مطلع الفجر: فرماندار با حضور در یکی از شعبه های اخذ رای سعی داشت دوباره رای دهد که متصدی متوجه این کار او می شود.
 به گزارشمطلع الفجر  به نقل از مرصاد، یکی از فرمانداران شهرستانهای استان کرمانشاه طی اقدامی عجیب قصد داشته تا دوبار رای خود را به صندوق بیاندازد!!

 

بر اساس این گزارش فرماندار مذکور پس از مراجعه به صندوق اخذ رای برای رای دادن دوباره، با پیام خطا دستگاه الکترونیکی تشخیص هویت و عکس العمل متصدی اخذ آرا مواجه می شود.

 

دستگاه تشخیص هویت با پیغام خطا اعلام می کند که شناسنامه آقای فرماندار قبلا هم برای رای دادن استفاده شده و متصدی اخذ آرا نیز با ابراز تاسف و تعجب نسبت به تلاش فرماندار برای دادن رای مجدد به این موضوع اعتراض می کند.

 

شنیده شده فرماندار هم در این شرایط و در مواجهه با واکنش متصدی رفتار خود را با این جمله توجیه می کند که می خواسته از صحت انتخابات مطمئن شود!!

 

در این شرایط است که شناسنامه مهر نشده آقای فرماندار ممهور می شود.

 

از استانداری کرمانشاه که کم تحرکی آن در ماه های اخیر به خوبی نمایان است انتظار می رود با فرمانداری که برای صیانت از آرای مردم گمارده شده و از خود چنین رفتاری را بروز می دهد برخورد درخوری داشته باشد.

 

مسئولین این شهرستان در تلاشند تا از متصدی صندوق روز رای گیری اظهاراتی در راستای رد اتفاقات به وقوع پیوسته ثبت و ضبط کنند. با توجه به اینکه این اتفاق دردناک در دور اول انتخابات مجلس دهم افتاده است این ضرورت احساس می شود که حوزه سیاسی استانداری کرمانشاه علاوه بر پاسخ گویی به مردم از وقوع دوباره چنین رفتارهای سخیفی جلوگیری کند.

 

اسناد و مدارک قابل توجهی در این رابطه در اختیار شبکه اطلاع رسانی مرصاد قرار دارد که در صورت نیاز به آن پرداخته خواهد شد...

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد