کد خبر: 100115|08:43 - 1394/11/23
نسخه چاپی

مهدی رشیدیان خبر داد؛

اجرای طنز گروه هنری شو نیوز در شهرستان گیلانغرب

اجرای طنز گروه هنری شو نیوز در شهرستان گیلانغرب
مطلع الفجر:مجری و تهیه کننده گروه هنری "شو نیوز" از اجرای این گروه هنری مصادف با 25 بهمن ماه در شهرستان گیلانغرب خبر داد .

مهدی رشیدیان  که تهیه کننده و مجری کروه هنری شو نیوز به عنوان یک برنامه طنز و مخاطب پسند  را در کرمانشاه بر عهده دارد در گفتگو باخبرنگار  مطلع الفجرضمن گرامی داشت  دهه مبارک فجر از اجرای گروه طنز "شو نیوز" در شهرستان گیلانغرب  با حضور هنرمندان طنز پرداز استان و عرصه تلویزیون خبر داد.

 وی اظهار داشت :بازیگران طنز پرداز (دنگ خاص ،ناوخاص،قیطاس، الماس و شارگ )که قبلا در مجموعه های هنری و طنز  همچون هوش برتر ،شو نیوز  و کرمانشاه 20  مردم عزیز شاهد هنرمندی و هنر نمایی انها بوده اند در این برنامه که  قرار است راس ساعت 8 شب 25 بهمن ماه  و در سالن ورزشی  شهدا گیلانغرب  اجرا شود ،حضور خواهند داشت .

 

رشیدیان با اشاره به اینکه  این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلانغرب اجرا می شود تصریح کرد: گیلانغرب هفتمین شهرستان استان است که گروه هنری شو نیوز  در ادامه تور استان گردی خود مهمان  انجاست.

 

 تهیه کننده و مجری جنگ شادی شو نیوز گفت : اجرای گروه هنری شو نیوز در گیلانغرب طی  دو ساعت برنامه شاد که برای دیدن آن باید بلیط 5هزای تومانی خریداری شود اجرا میگردد.

 

گروه هنری شو نیوز که توانسته است با اجرای های خود در شبهای سرد زمستانی کانونی گرم را برای مخاطبان خود ایجاد کند سابقه ای دو ساله در حوزه فعالیتهای هنری  و نمایشی  طنز  در استان کرمانشاه دارد.

مراکز فروش بلیط این گروه نمایشی  در گیلانغرب:

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد