کد خبر: 100043|11:46 - 1394/11/17
نسخه چاپی

همزمان با دهه مبارک فجر؛

مراسم جشن انقلاب و ازدواج 21 نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام .ر.ه برگزار شد+ تصاویر

مراسم جشن انقلاب و ازدواج 21 نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام .ر.ه برگزار شد+ تصاویر
مطلع الفجر : همزمان با دهه بمارک فجر ،مراسم جشن انقلاب و ازدواج 21 نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام .ر.ه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب  در مراسم جشن انقلاب و ازدواج 21 نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام  که امروز در شهرستان گیلانغرب برگزار شد در سخنانی ضرورت ادامه مسیر نورانی امام و شهدا و حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و حضور گسترده در انتخابات آتی را برشمرد

حجت السلام تیشه کنی گفت: هر رای تیری خواهد بود بر قلب دشمنان بنابر این بایستی همه مراقب باشند حول محور رهبری از اصل نظام بخوبی پاسداری کنند.

 وی در ادامه به  هجمه فرهنگی دشمن  در راستای تضعیف باورها و اعتقادات دینی اشاره کرد و اظهار کرد: دشمن  امروز بیشتر انرژی و توان خود را صرف طراحی برنامه هایی ضد فرهنگی کرده است تا باورهای معنوی و دینی را از جوانان ما بگیرد .

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب اظهار داشت : در مقابله با هجمه دشمن و جنگ نرمی که در پیش گرفته است  سلاح ما باید توسل بیش از پیش به معنویات و آموزه های اسلامی باشد و تنها در سایه سبک زندگی اسلامی منشعب از دین وفرهنگ  اسلامی میتوان با این اقدامات نرم دشمن مقابله کرد .

در  ابتدای این مراسم که با اجرای برنامه های هنری همراه بود ایوانی مسئول کمیته امداد امام شهرستان گیلانغرب در سخنانی گفت به هریک از این نوعروسان مبلغ 20 میلیون ریال هدیه نقدی اهدا میگردد

وی افزود بی هیچ تردیدی انقلاب اسلامی مدیون و مرهون امام و ایثار شهدای گلگون کفنی است که برهمه ما حق دارند چرا که آسایش امروز حاصل ایثار دیروز آنهاست.

مدیر کمیته امداد  حضرت امام خمینی .ره. اظهار داشت:امام نیز برای ما همه در حیات و هم در ممات مایه برکات ارزشمند و دستاوردهای زیادی بود دستاورد ارزشمند نظام اسلامی به معنای اخص و استقلال و ازادی و افتخار آفرینی که امام ارزانی ما داشت تا امروز در دنیا تنها کشوری باشیم که زیر سلطه هیچ قدرتی نیست از برکات حیات امام و امروز مرقد مطهرش که مامن  زوار و محرومین است از برکات ممات اوست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد