کد خبر: 100013|15:29 - 1394/11/16
نسخه چاپی

اقدام عجیب کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه قصر شیرین،گیلان غرب و سرپل ذهاب

اقدام عجیب کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه قصر شیرین،گیلان غرب و سرپل ذهاب
مطلع الفجر:در اقدامی عجیب برخی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که رد صلاحیت شده اند اقدام به تشکیل گروهها و کمپینهای حمایتی در شبکه های اجتماعی کرده اند .

به گزارشمطلع الفجر، اگر چه در مرحله مقدماتی و اولیه تعداد بیش از 35 نفر نامزد انتخابات مجلس  شورای اسلامی در حوزه قصر شیرین .گیلانغرب و سرپل ذهاب شدند اما بعضا قبل از اعلام نهایی تایید صلاحیت هیات اجرایی و یا بعد از ان از دور رقابتها باز ماندند .

بعد از اعلام صلاحیتها در مرحله تایید صلاحیت ها توسط هیات اجرایی 29 نفر توانستند جواز حضور در دور دوم تایید صلاحیت ها را احراز کنند اما در دور دوم و بعد از اعلام اولیه تایید صلاحیتها فقط 6 نفر از فیلتر  تایید صلاحیت قانونی گذشتند.

اما با وجود انکه شورای نگهبان  از طریق مبادی متولی در ان مرحله اسامی تایید صلاحیتها را اعلام نموده اما از همان روزها برخی چهرههای شهرستانی از دو شهرستان سرپل ذهاب و گیلانغرب همچنان  خود را در کورس رقابتهای انتخاباتی می پندارندو بدون توجه به رد صلاحیت خود اقدام به تشکیل گروهها و کمپینهای حمایتی و تبلیغی  برای خود نموده اند گاها این  نامزدهای رد صلاحیت شده بیش از 4گروه با اعضای 200 و یا 100 نفره برای خود به راه انداخته اند .

جدای از اینکه  برخی  رد صلاحیت شده ها با موج سواری بر عنوان کاندیدا شدن برای مجلس  ،شهره شدن   در ولایت خود را منتصب به این حوزه میدانند اما برخی دیگر از ناظران چنین برداشت میکنند که برخی نیز در این میان گویا نظر نهایی مراجع تایید صلاحیت را  نهایی ندانسته  و گویی منتظر معجزه ای برایرفع عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت خود هستند.

 

موضوع دیگر اینکه برخی از این رد صلاحیت شده ها  که هزینه های  چشمگیر را در کارنامه خود دارند ،در گروههای تلگرامی  پا را فراتر نهاده و قبل از اعلام  تایید صلاحیت نهایی شورای نگهبان  و رسیدگی به اعتراضات ، حتی محل  ستاد انتخاباتی  را اعلام نموده اند کلا یعنی اعتماد به نفس برخی ازاین چهره ها قابل تحسینه !

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد