کد خبر: 98966|11:44 - 1394/10/14
نسخه چاپی

بی توجهی به مسکن مهر گیلانغرب؛

زندگی با رنگ گل و لای در قلب شهر/ مجتمعی که فراموش شده است + تصاویر

زندگی با رنگ گل و لای در قلب شهر/ مجتمعی که فراموش شده است + تصاویر
مرصاد نیوز: ساکنان مجتمع مسکن مهر 66 واحدی گیلانغرب با مشکلات زیادی به ویژه در حوزه زیرساخت ها مواجه هستند.
به گزارش  خبرنگارمطلع الفجر، بی توجهی به تجهیز و تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر 66 واحدی فرهنگیان گیلانغرب داد ساکنان آن را در آورده است.

 

تعداد 18 خانواری که توانسته بودند با مرارت و سختی و دریافت تسهیلات مسکن و به امید خانه دار شدن سهم آورده خود را تهیه کنند امروز به دلیل برخی بی توجهی ها با مشکلات زیادی مواجه هستند که این امر نگرانی و نارضایتی آنان را به دنبال داشته است، هر چند که خانوارهای دیگری که از تمکن مالی متوسطی هم برخودار نبودند از خانه دار شدن بی نصیب مانده و حسرت آن بر دلهایشان ماند.

 

 

مجتمع 66 واحدی هیچ نشانی از زندگی شهری ندارد

 

یکی از ساکنان این واحدها در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجراظهار داشت: ما با مشکلات و سختی های فراوان و تهیه سهم آورده توانستیم واحدهای خود را تکمیل کنیم اما با وجود ساکن شدن در این مجتمع از 2 سال پیش هنوز با مشکلات زیادی رو به رو هستیم.

 

آقای حسینی افزود: این مجموعه 66 واحدی هیچ شکل و شمایلی به جزیی از یک شهر ندارد چرا که از لحاظ زیرساختی توجهی به آن نشده است.

 

 

وی اظهار داشت: آسفالت نبودن و عدم ساماندهی معابر به ویژه در فصل سرما و بارندگی وضعیت اسفناکی برای خیابان های آن به وجود آورده که نیازمند توجه جدی ودر زمانی کوتاه است.

 

حسینی تصریح کرد: اگر چه ما سال 92 در این واحد ها ساکن شده ایم اما برای دریافت خدمات رفاهی از سوی ادارات و نهادهای متولی با بی توجهی مواجهیم.

 

این شهروند گیلانغربی گفت: ساکنان واحدهای مسکن مهر 66 واحدی گیلانغرب از وجود جاده و معابر ابتدایی محروم بوده و  ساکنان این منطقه از داشتن تلفن ثابت نیز بی بهره اند و می توان این مجموعه را  نمادی از اوج بی توجهی مسئولان معرفی کرد.

 

 

ساماندهی معابر مجتمع 66 واحدی پس از پایان فصل سرما انجام می شود

 

با پیگیری های مطلع الفجر در خصوص رفع  معایب و کاستی های این واحدها  در حوزه زیر ساختها مانند تکمیل جدول گذاری معابر و آسفالت آنها، پیشوایی شهردار گیلانغرب  در گفتگویی کوتاه از دریافت قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر مجتمع 66 واحدی گیلانغرب خبر داد.

 

وی گفت: با توجه به این امر کار آسفالت و جدول گذاری معابر این مجموعه از اسفند ماه سال جاری و با پایان یافتن فصل سرما آغاز خواهد شد.

 

 

به گزارش مطلع الفجر، این واحدها در واقع جزیی از شهر محسوب می شوند اما در عمل هیچ توازن و سنخیتی با بافت شهری ندارند چرا که بسیاری از خدمات در این حوزه به ساکنان آن ارائه نشده است.

 

با توجه به وضعیت موجود این مجموعه لازم است مسئولان استانی و در مرحله اول مسئولان شهرستانی بازنگری شایسته ای در راستای ارائه خدمات شهری به شهروندان داشته باشند.

 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد