کد خبر: 110465|23:57 - 1396/04/29
نسخه چاپی

همزمان با سراسر کشور؛

گیلان غرب در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق در ماتم بود+ تصاویر

گیلان غرب در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق در ماتم بود+ تصاویر
مطلع الفجر: دومین شهر مقاوم کشور گیلانغرب در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) غرق در اندوه و ماتم بود.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر ،همزمان با سراسر کشور در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب جعفری، دسته های عزاداری در شهر گیلان غرب برپا شد  و حضور جوانان در دسته  عزاداری و سینه زنی حال و هوای ویژه ای به مجالس عزا در این شهر بخشید.


  عزاداران بعد از اجتماع درب حسینیه حضرت زینب .س.  به صورت دسته های عزاداری و سینه زنی  به سمت مسجد جامع شهرستان حرکت کردند و در مسجد جامع شهر پای سخنان  مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان غرب نشستند .

  حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در مراسم عزاداری دوستداران این امام در گیلان غرب با تبیین شخصیت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت:حقیقتاً پویایی اسلام اصیل به برکت وجود اندیشه های  ناب صادق آل محمد(ص)  ، امام جعفر صادق .ع. است.
 وی با تاکید بر نشر و تبین بیش از پیش مکتب جعفری  اظهار کرد: بر ما واجب است برای ترویج و شناخت شخصیت و مکتب امام جعفر صادق(ع) بیش از پیش تلاش کنیم چرا که نشر و کسترش فرهنگ اسلالمی نیامند اهتمام جدی و  تلاش مداوم و جهادی است.
حجت الاسلام تیشه کنی  حضور جوانان در مراسمات و ایین های مذهبی و دینی را ضروری  و اساس چشمه جوشان معرفت در جامعه دانست وابراز داشت: انچه امروز  نیاز جامعه و اقتضای صیانت از فرهنگ ناب اسلامی و الهی است  این موضو ع است که برای شناساندن مکتب امام صادق(ع) به جوانان اهتمام بیشتری کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد