کد خبر: 110429|11:40 - 1396/04/17
نسخه چاپی

به مناسبت روز شهرداری و دهیاری؛

52 دهیار و پرسنل شهرداری برتر در گیلانغرب تجلیل شدند+ تصویر

52 دهیار و پرسنل شهرداری برتر  در گیلانغرب تجلیل شدند+ تصویر
مطلع الفجر: در نخستین همایش تجلیل از نیروهای نمونه شهرداریها و دهیاریهای سطح شهرستان گیلانغرب 52 نفر تجلیل شدند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،نخستین همایش تجلیل از نیروهای نمونه شهرداریها و دهیاریهای سطح شهرستان گیلانغرب امروز برگزار شد در این مراسم که بمناسبت روز شهرداری و دهیاری برگزارشد .

درمراسمی از  30 دهیار برتر شهرستان گیلانغرب و از 22 پرسنل خدماتی وپاکبان برتر شهرداریهای گیلانغرب وسرمست تجلیل شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در این مراسم  با بیان اینکه 76 پروژه دربخش های مختلف عمرانی روستایی توسط دهیاریهای این شهرستان با اعتبار 10 میلیارد ریال درحال اجراستابراز داشت: بهره برداری از این طرحها در هفته دولت بیش از 35 هزارنفر جمعیت روستایی در دهستانهای مختلف شهرستان از خدمات عمرانی و رفاهی حوزه دهیاریها برخوردار خواهند شد.

فرهاد  همتی تصریح کرد: طی چهارسال گذشته125 پروژه عمرانی توسط دهیاریها با هزینه ای بیش از 30 میلیارد ریال احداث و تکمیل گردیده است که همه بخش های اموزشی، رفاهی ، عمرانی، مساجد، زیربنایی، فرهنگی  را شامل می شود. 

وی درادامه از دهیاری بعنوان نمادی مداخله گر ، مطالبه گردر تصمیم گیری و نقش آفرین در مدیریت اجرایی نام برد که در کنار دیگر نهادهای مردمی درحقیقت تبلور عینی تجلی اراده مردم در اداره حاکمیت و مدیریت محلی محسوب می گردد.

همتی همچنین  از شهرداریها در عصر کنونی  بعنوان برنامه محور درآمدزا، خلاق ، مبتکر و چابک به سمت توسعه نام بردهمتی اظهارداشت: درحوزه خدمات عمران شهری در چهارسال گذشته دهها طرح عمرانی و رفاهی با اعتبار بیش از 160 میلیارد ریال در سطح شهرهای گیلانغرب وسرمست تکمیل وبه بهره برداری رسیده است.

در ادامه این مراسم  رئیس شورای شهر گیلانغرب، احمدی بخشدارمرکزی و رحیمی بخشدارگواور نیز در سخنانی گزارشی از اقدامات حوزه مدیریتی مربوطه را در یکسال گذشته ارائه کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد