کد خبر: 110181|13:30 - 1396/03/03
نسخه چاپی

امام جمعه قصر شیرین؛

جایگاه مقتدر و عزتمندجمهوری اسلامی اکنون آمریکا را در نقطه خواری در مقابل ملت الهی ایران نشانده است+ تصاویر

جایگاه مقتدر و عزتمندجمهوری اسلامی اکنون  آمریکا را در نقطه خواری در مقابل ملت الهی ایران نشانده است+ تصاویر
مطلع الفجر: امام جمعه قصر شیرین گفت :عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن باعث شد تا ابرقدرتهای دنیا در برابر ملت ما به ذلت وخواری برسند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،بمناسبت سوم خرداد روز ملی مقاومت وپیروزی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی صبح امروز در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب برگزارشد.

در این مراسم  که رییس  دادگستری ، دادستانی ، سرپرست فرمانداری ، مسئولان و احاد اقشار بسیج  شهرستان نیز حضور داشت، امام جمعه شهرستان قصرشیرین در سخنانی با اشاره به اینکه امروز توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران اقتدار بخش نظام اسلامی ما وملت ما در دنیاست اظهار داشت: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن باعث شد تا ابرقدرتهای دنیا به ذلت وخواری برسندهمین امر امروز آمریکا و اذنابش را در نقطه خواری در مقابل ملت الهی ایران نشانده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی افزود:  امروز به برکت سربازان ولایت فقیه شاهد استقامت ملل مسلمان در سوریه و عراق در مقابل نقشه های آمریکا و داعش و دشمنان اسلام و قرآن هستیم و این نیست مگر بواسطه وجود ولایت فقیه در راس این نظام  و ملتی وفادارکه با عزت وافتخار در تاریخ 8 ساله دفاع مقدس  حماسه آفریدند .

وی ازجایگاه ولایت فقیه همچون خورشیدی تابناک در عالم بشریت نام برد و گفت: این جایگاه امروز نظام مقدس مارا با سربازی ملت حفظ نموده است چراکه افتخار ما بواسطه این است که امروز پرچم ما پرچم امام زمان (عج)  است.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز در سخنانی گفت :حماسه دفاع مقدس ما  بعنوان  نگین درخشانی از ایثار بود که  در سایه رهبریهای امام و وحدت کلمه بین مردم توانستتیم  بر دشمنان غلبه و عزت وپایداری را برای نظام به ارمغان آوریم.

سرهنگ معصومعلی محمدی  یاد آور شد : فتح خرمشهر بعنوان نماد این پایداری در تاریخ حماسه افرینی های ملت ما ثبت شده است تا درسها و راهبردها و دستاوردهای ارزشمند عملیات غرورآفرین بیت المقدس برای همیشه ماندگار و به نسلهای آتی منتقل گردد.

خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 پس از ماه ها اشغال توسط دشمن بعثی در جریان جنگ تحمیلی، در عملیات بیت المقدس و با رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام به آغوش میهن بازگشت. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد