کد خبر: 110171|14:16 - 1396/02/28
نسخه چاپی

رئیس اتحادیه صنفی پوشاک گیلان غرب:

کرایه مغازه و بدهکاری ناشی از کسادی بازارکابوس اخر ماه اصناف است /اکثر خرید مردم نسیه است

کرایه مغازه و بدهکاری ناشی از کسادی بازارکابوس اخر ماه اصناف است /اکثر خرید مردم نسیه است
مطلع الفجر:رئیس اتحادیه صنفی پوشاک گیلان غرب گفت : در شرایط بد اقتصادی چند سال اخیر حتی فراهم کردن کرایه مغازه و بدهکاری ناشی از کسادی بازار کابوس اخر ماه صنف پوشاک فروشان است.

سید جلیل اسلامیان زاده در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجر،  وضعیت کنونی بازار  و صنف پوشاک  حقیقتا وضعیت کساد و  رکود است  و اکثر خرید مردم  به صورت نسیه است  و باور کنید بسیاری از مردم که  ظرف چند سال گذشته خرید کرده اند هنوز  باز پرداخت بدهی نکرده اند .

وی  در شرح اوضاع کنونی اتحادیه و صنف پوشاک گفت : در گذشته اوضاع بهتر بود  بازار تب و تاب بهتری داشت و مردم  به شکل روزمره درگیر خرید  بودند اما واقعا چند سالی است به دلایل مختلف بازار دیگر  چنگی به دل نمیزند  و از سوی قیمت ها بالا رفته و اجناس که اکثرا چینی اند بی کیفیت تر شده اند دیگر مورد پسند مردمی که اندک قدرت خریدی دارند نیست .

اسلامیان زاده در خصوص فعالیتش در اتحادیه  پوشاک نیز تصریح کرد:از سال 81 تاکنون  در این حوزه فعالیت دارم  و تا کنون بازاری به این خلوتی ندیده ام  تا نزدیک 5  سال قبل  همه چیز تقریبا بهتر بود اما باور کنید امروز که ساعت از ظهر گذشته من هنوز چیزی را" دشت" نکرده ام  و خدا می داند برای فراهم کردن کرایه پایان ماهه اجاره مغازه  ماندیم چکار کنیم .

رئیس اتحادیه صنفی پوشاک گیلان غرب  در خصوص وعده رونق گرفتن بازار  و تاثیر ان بهبود معیشت مردم نیز گفت : اگر واقعا برجام دستاوردی به همراه داشته  در حوزه اقتصادی  باید حتما ما که روزانه با بازار سروکار داریم این تاثیر و رونق وعده داده شده رو میدیم و لمس میکردیم اما ما اکنون  فقط گرانی و از سویی بی رمقی بازار  را تجربه میکنیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد