سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110167|17:30 - 1396/02/27
نسخه چاپی

پوشش زنده؛

همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و قالیباف در کرمانشاه/ "آخر هفته روحانی رفته" + فیلم و عکس

همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و قالیباف در کرمانشاه/ "آخر هفته روحانی رفته" + فیلم و عکس
مطلع الفجر: همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و قالیباف در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  مطلع الفجر به نقل ازمرصاد، عصر امروز چهارشنبه همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 عبدالرحیم بنکدار در این همایش با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم اظهار داشت: خداوند در قرآن به ما امر فرموده که امانات را به اهلش بسپاریم.

 

وی حکومت داری را از مصادیق بسیار مهم امانت دانست و گفت: با تک تک آرایمان این امانت گرانقدر را به اهلش خواهیم سپرد تا عدالت در حکومت به مملکت ما و دفاع از محرومان و مستضعفان به مملکت باز گردد.

 

بنکدار افزود: ما با توکل به خدا و با تکیه آراء تک تک مردم غیور و شرافت مند ایران دولت بی تدبیر و دولت نا امید کننده را با دولت کار و کرامت  و دولت مردم مستقر  و جابجا خواهیم کرد ان شاءالله.

 

وی بیان کرد: ما اینجا جمع شده ایم تا همنوا با همه ایرانیان علاقمند به پیشرفت و علاقه مند به ایجاد کار و اشتغال و علاقه مند به دفاع از محرومین یکصدا نوا بزنیم که ان شاءالله  دولت کار و کرامت و دولت مردم مستقر خواهد شد.

 

 

بنکدار افزود: از جانب خود و همه افراد ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی از رزمنده مقاوم و بزرگوار که همچون گذشته ثابت کرد سرباز نظام و ولایت است دکتر قالیباف که به همه ما درس کرامت و ایثار و گذشت و سربازی نظام را آموخت تقدیر و تشکر می کنیم و همه با هم یکصدا فریاد میزنیم قالیباف تشکر تشکر ان شا الله بعد از انتخابات جشن شکرگزاری برگزار کنیم.

 

 

 

 

 

 

دکتر محمد رشیدی رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف نیز اظهار داشت:  امیرالمومنین می فرماید حکومت ها آوردگاه بزرگ مردانی است که ادعای حکومت داری دارند میدان مسابقه ای است که در این میدان معلوم می شود کسانیکه ادعای حکومت داری دارند چگونه هستند یک محقق بزرگ مسیحی می گوید امیر المومنین در 4 سال و 4 ماه که رهبر جامعه اسلامی بودند حکومت اسلامی را برخوردار کردند 4 سال مدت کمی نیست برای حکومت کردن همه بیکارها را شغل دادند بی خانمان ها را مسکن دادند و جوانان را ازدواج دادند. این گزارش کاری است که یک مسیحی از امیرالمومنین می دهد.

 

وی افزود: 4 سال پیش در چنین روزهایی دولتی بر روی کار آمد که این دولت ادعا کرد با کلیدتدبیر مشکلات مملکت را حل می کند کلیدی که آقایان انداختند نه تنها مشکلات را حل کرد بلکه قفلی بر روی قفل های دیگر کرد. شما ملت عزیز کلید اصلی را در دست دارید که روز 29 اردیبهشت با کلید شما همه قفل ها باز می شود و آن کلید نه گفتن همه شما به این دولت است.

 

 

رشیدی تاکید کرد: آقایان گفتند که انرژی هسته ای سانتریفیوژها باید بچرخد که چرخ زندگی مردم هم بچرخد سانتریفیوژها از حرکت باز ایستاد چرخ زندگی مردم پنچر شد. می گویند دولت اهل کار نیست من می گویم اتفاقا این دولت اهل ساخت و ساز است! در راکتور اراک ریختند نان مردم را آجر کردند.

 

وی افزود: ما ملت با غیرت و استواری هستیم که امروز در منطقه اقتدار ملی ما حرف اول را میزند اما این اقتدار ملی با تدبیر مقام معظم رهبری  و حمایت 80 میلیون ملت ایران است. کسانیکه در داخل نتوانستند تدبیر کنند باید پاسخگو باشند آقایان رفتند شمال سخنرانی کرده گفتند ملت عزیز ایران شما وکیل می خواهید یا قاضی بنده عرض می کنم ما وکیل می خواهیم اما نه وکیلی که 4 درصد از مردم را بخواهد اکثریت ملت ایران به شما رای دادند شما وکیل فامیل ها و اقوام  خودتان و بسیاری از کسانی که در دولت مشغول کارهای اقتصادی هستند شدید.

 

رشیدی تاکید کرد: ما امروز نیاز به قاضی داریم که با قضاوت خود وکالت مردم ایران را به عهده بگیرد ما نیاز به داریم قاضی که مقابل 4 درصدی ها بایستد و دست مفسدان اقتصادی را قطع کند و با کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی وکالت همه مردم ایران را انجام دهد
من تاسف خوردم که فرصت چهار ساله از بین رفت بسیاری از امارها نشان می دهد امروز بیکاری و رکود بسیار بالاتر از قبل است در همین استان 4 سال در قله  بیکاری کشور بودیم. آمار بیکاری کرمانشاه 14 درصد بوده و الان 23 درصد است.

 

وی افزود: این حرکت از 14 درصد به 23 درصد یعنی 9 درصد نه تنها کسانی به جمع سن کار اضافه شدند بلکه کسانیکه سر کار بودند از کار بیکار شدند. این تاسف آور است.

 

رشیدی خاطر نشان کرد: دولت باید وکیل همه  مردم باشد.  مقام معظم رهبری فرمودند به کسی رای دهید که نگاهش به داخل و به ملت ایران باشد.

 

وی افزود: این 4 سال کفایت می کند. خساراتی به بارآمده و امروز روز پایان دادن به خسارت است و این اتفاق نخواهد افتاد مگر با دست با کرامت حضرت ولی عصر و عنایت شما ملت شریف و روشنفکران شما  در این 48 ساعت باقیمانده.

 

رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان کرمانشاه گفت: ستاد  قالیباف با تمام توان در خدمت ستاد آقای رئیسی قرار گرفتند و این مجلس با همت این دو ستاد برپا شد امیدواریم در روز شنبه مجلس پیروزی ملت ایران و آقای رئیسی در این مکان برگزار شود.

 

 

 

 

دکتر عبدالرضا مصری نیز اظهار داشت: مردم کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی هستند ملتی که امروز با حضور  گرم و صمیمانه خود در این مجلس ندای حریت، آزادگی، مقاومت، آزادی، ایثار، شهادت، تفکر و تعمق را به نمایش گذاشتید.

 

وی افزود: به مردم کرمانشاه بابت این حضور گسترده عرض تبریک دارم باعث سربلندی و افتخار ایران اسلامی است. حضور شما مردم عزیز و مشت های گره کرده شما پشتوانه نظام است که پشت سر مقام معظم رهبری  به دهان آمریکا و یاوه گویان غرب می زنید. ما امروز نیامدیم کورکورانه از کسی حمایت کنیم مردم کرمانشاه بر اساس تفکر  و سنجش خدمت و تعقل و اندیشه پای صندوق های رای جمع می شوند.

 

مصری افزود: اگر این دولت برای مردم کرمانشاه قدمی بر می داشت بدور از همه شعارهای سیاسی  از این دولت حمایت می کردم اما دریغ؛ فقط دروغ شنیدیم هیچ خدمتی در کرمانشاه بزرگ ندیدیم.

 

وی با اشاره به مسئله بیکاری در کرمانشاه گفت: در طول 4 سال گذشته چه پروژه اشتغالزایی در کرمانشاه ایجاد شد.

 

مصری همچنین به بدقولی دولت در ساخت پالایشگاه آناهیتا اشاره و تصریح کرد:  جمع شدند یک مراسم نمایشی گذاشتند بلدوزر و لودر و کمپرسی و... آوردند گفتند پالایشگاه آناهیتا شروع شد  هفته بعد من رفتم آنجا یک وانت هم نبود دروغ گفتند به مردم کرمانشاه.

 

مصری همچنین به راه آهن نیز اشاره کرد و گفت: راه آهن کرمانشاه در شروع فعالیت این دولت برابر گزارشات مکتوب بنده 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت 5 درصد کار باقیمانده بود 4 سال است هر سال گفتند  فرورودین شروع بکار می کند 4 سال گذشت هنوز فروردین نیامد، دروغ گفتند.

 

مصری اضافه کرد: پالایشگاه کرمانشاه در دولت قبلی  به بانک ها واگذار شده بود ( هر سهم 22 هزار و 500 تومان یعنی حدود  هزار و... میلیارد تومان ) دولت فعلی آمد مصوبه قبلی را لغو کرد به یکی از این رانت خوارها داد  هر سانت 2200 تومان یعنی 800 میلیارد تومان زیرقیمت، این یعنی فساد اقتصادی.

 

مصری گفت: سوال اخر چرا در این 4 سال رتبه اول بیکاری مربوط  به مردم کرمانشاه است.  4 سال مجمع نمایندگان استان کرمانشاه چه دور قبل و چه این دور درخواست 5 دقیقه ملاقات از رئیس جمهور کردند که مشکلات مردم کرمانشاه را به او بگویند نه تنها به کرمانشاه به مجمع نمایندگان دیگر استان ها هم وقت نداد، رئیس جمهوری که  وقت برای مردم ندارد فقط برای خارجی هاست به درد ما نمی خورد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به برخی از ویژگی هایی که مقام معظم رهبری برای یک رئیس جمهور بیان کردند، اشاره کرد و گفت: تیم متشکل از رئیسی و قالیباف کارآمدترین هیئت دولت هستند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حرف آخر اگر توفیق کشور را می خواهید و میخواهید ده برابر این جمعیت در روز جمعه همراه شما باشدهر کدام از شما باید بتوانید 10 نفر را با خودتان پای صندوق های رأی ببرید. آن روز خواهید دید به ظهر نرسیده، این مردم عزیز سرنوشت انتخابات را روشن خواهند کرد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد