کد خبر: 110157|10:23 - 1396/02/23
نسخه چاپی

انتخابات 96 با مطلع الفجر؛

با آغاز فعالیت تبلیغی نامزدهای انتخاباتی در گیلانغرب چهره این شهر دگرگون شد+ تصاویر

 با آغاز فعالیت تبلیغی نامزدهای انتخاباتی در گیلانغرب چهره این  شهر دگرگون شد+ تصاویر
مطلع الفجر:همزمان با آغاز فعالیت تبلیغی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان غرب از روز پنجشنبه ظاهر این شهر بکلی دگرگون شده است .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،با وجود گذشت کمتر از دو روز   از مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی اکثر مکان های تعبیه شده توسط شهرداری ها از اقلام تبلیغی نامزدها پوشانده شده و بسیاری از داوطلبان اقدام به نصب بیلبورد و بنرهای بزرگ در سطح شهرها کرده اند و نمایی دیوار و سردرب ادارات را دگرگون کرده اند.
بر اساس جدول زمانبندی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی، نامزدهای حاضر در عرصه رقابت های از 21 تا 27 اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند که با شیوه های قانونی و دایر کردن ستادهای تبلیغاتی نسبت به معرفی برنامه های خود اقدام کنند.

 

همتی سرپرست فرمانداری در سخنانی با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش رو گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته با نگرش ویژه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بعنوان دومین گستره بزرگ سرزمینی استان کرمانشاه و همچنین لحاظ حساسیت های اثر گذاررقابت های انتخاباتی ضمن تقویت محل های درنظر گرفته شده بعنوان شعب اخذ رای در مجموع تعداد108 شعبه ثابت وسیار برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهروروستا درنظر گرفته شده است.

 این مسئول ابراز داشت :از این تعداد 23 شعبه ثابت و یک شعبه  سیار در شهر گیلانغرب ، 3شعبه ثابت در شهر سرمست و81 شعبه ثابت و سیار در دو بخش مرکزی و گواور پیش بینی وتعیین شده است .

درمجموع کل شهرستان دارای 108شعبه ثابت و شعبه سیار اعم از شهری و روستایی خواهد بود.

درانتخابات شورای شهر گیلانغرب صلاحیت 63 نفر ، در شهرسرمست 25 نفر ،در روستاهای بخش مرکزی 366 نفر و درروستاهای بخش گواور 240 نفر  مورد تایید هیاتهای نظارت قرارگرفته است.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می گردد  در شهرستان گیلانغرب علوه بر شهرهای گیلانغرب وسرمست 134 روستا نیز دارای شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد