کد خبر: 110151|10:50 - 1396/02/21
نسخه چاپی

حجت الاسلام تیشه کنی؛

انتخاب اصلح در انتخابات باید منطبق بر معیارهای اسلامی و انقلابی باشد/حضور منسجم مردم در پای صندقهای رای باعث اقتدار و جاودانگی نظام است

انتخاب اصلح در انتخابات  باید منطبق بر معیارهای اسلامی و انقلابی باشد/حضور منسجم مردم در پای صندقهای رای باعث اقتدار و جاودانگی نظام است
مطلع الفجر:مسئول دفتر حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه گیلانغرب حضور پرشور در انتخابات را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: هر ایرانی برای اقتدار و جاودانگی نظام و انقلاب وظیفه خود میداند که با معیارو باید های نظام افراد اصلح را انتخاب کند.

 به گزاشخبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام یعقوب تیشه کتی در جمع بسیجیان خواهر دهستان دیره از توابعه شهرستان گیلانغرب  مقوله انتخابات را  اتفاق بزرگ و تاثیر گذار در برهه کنونی و تاریخ انقلاب  عنوان کرد و اظهار داشت: مردم  عزیز ما با بصیرت و آگاهی  خود باید بدون توجه به حزب و جناح در انتخاب فرد لایق ، منطبق با معیارهای و ارمانهای اصیل انقلاب را برگزینند.

وی  با تشریح  ابعاد سیاسی و اجتماعی انتخابات پش رو حضور در انتخابات را وظیفه ملی، شرعی و عقلی دانست و تصریح کرد: همه ما به عنوان یک فرد ایرانی باید  برای جاودانگی این نظام و انقلاب وظیفه خود بدانیم که با معیار باید های نظام افراد اصلح را انتخاب کنیم.

مسئول دفتر حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه گیلانغرب با اشاره به مسئله نفوذ، اذعان کرد:  به واقع رهبری فرزانه انقلاب چندین بار واژه نفوذ را مطرح کردند بر این اساس مردم باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند و از بدو انقلاب تاکنون در قالب های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و امنیتی وجود داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر ترفندهای   بدخواهان داخلی ودشمنان خارجی  افزود: در این زمان دشمن با استفاده از ترفندهای مختلف به دنبال کمرنگ کردن محتوای ارزشها و آرمانهای نظام اسلامی از جمله دفاع از ملت های مظلوم و ستمدیده جهان، استکبار ستیزی، دفاع از عدالت، دفاع از محرومان و مستضعفان، کمرنگ کردن روحیه ایثار، جهاد و شهادت است.

حجت الاسلام تیشه کنی  گفت :در ایام انتخابات  دشمن می خواهد افرادی به روی کار بیایند که از آنان اطاعت کنند و مسئله دفاع نکردن از مردم مظلوم فلسطین و غزه، سوریه نگفتن شعار مرگ بر آمریکا را فرهنگسازی کنند و مردم آگاه ایران فریب چنین افرادی را نمی خورند.

مسئول دفتر حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه گیلانغرب یاد اور شد : حضور آگاهانه و بصیرانه مردم  و انسجام پر شور و عمومی در پای صندوقهای رای در واقع مشتی محکم بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب  است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد