کد خبر: 109692|14:52 - 1395/12/25
نسخه چاپی

در دیدار با جوانان ستاد نماز جمعه عنوان شد؛

تلاش بی وقفه امروز دشمن، ضربه زدن به عقاید دینی جوانان است+تصاویر

تلاش بی وقفه امروز دشمن، ضربه زدن به عقاید دینی جوانان است+تصاویر
مطلع الفجر:امام جمعه موقت گیلانغرب در دیدار جوانان عضو ستاد نمازجمعه گفت:دشمن تلاش زیادی را برای ضربه زدن به عقاید دینی جوانان معطوف کرده که باید باهوشیاری و بصیرت در برابر این خدعه بیدار بود.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام  سید سیف اله موسوی  در دیدار جوانان  عضو ستاد نماز جمعه  گیلان غرب ،ضمن تقدیر از حضور جوانان در  این جلسه اظهار داشت:جوانی ابتدای راه و زمینه و بستر تعالی و کسب قداست و پاکدامنی است و تا وقتی که نهال جوانی در بستری پاک و طاهر کشت و ارتزاق کند طبیعتا نتیجه ان که همان منش و رفتار اجتماعی و اخلاقی انسانهاست  نیز قدیس و طاهر خواهد بود.

 امام جمعه موقت گیلانغرب  ترویج و بسط فرهنگ معنوی  دینی و اسلامی را ضرورت امروز جامعه داشت و تصریح کرد:امروز دشمنان نظام تلاش وسیعی برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی جوانان ما دارند که برای خنثی کردن دسیسه مستکبران، باید باتلاش فرهنگی ریشه دار و توجه به جوانان ،  اندیشه شیطانی آنان را بی اثر کنیم.


حجت الاسلام موسوی تمسک به آموزه های دینی و استمداد به فرایض دینی  و اسلامی را راه کار استقرار فرهنگ نبوی در جامعه دانست و افزود: با حسن خلق و پررنگ سازی حاشیه های معنوی و فرهنگی  نماز جمعه می توان جوانان را مجذوب و ترغیب به حضور در نماز جمعه نمائیم و البته در این  راستا همین جوانان عضو ستاد باید تلاش وافری را برای جذب جوانان عزیز داشته باشند .

 در ابتدای این جلسه همچنین مسئول ستاد نماز جمعه بر ضرورت حضور فعال و پویای جوانان در مراسمات مذهبی تاکید کرد و اظهار نمود:جوانان در ابتدای انقلاب و در سالهای دوران دفاع مقدس  بر مبنای عقاید شرعی و انقلابی به ندای رهبر خود لبیک گفتند و با حضور در میدان جنگ رسالت اصیل خود در امر دفاع از ارمانهای انقلاب را به منصه ظهور نشاندند.

 علیشیر پرنور تصریح کرد : در برهه کنونی انچه نیاز جوانان ما برای نیل به سعادت و خوشبختی است  تمسک به ارمانهای اسلامی و تعهد به فرایض دینی است که باید برای فعالیت و جذب جوانان در این امر همه ما با تعامل تلاش نماییم .

وی به نقش پر اهمیت جوانان در شکل گیری یک جامعه سالم و متکی به فرهنگ دینی و اسلامی  ابراز داشت:این جوانان عزیز هستند که در آینده عهده دار مسئولیت ها در جامعه خواهند بودو چنانچه فرهنگی معنوی دینی در قلوب این جوانان متبلور شود شاهد نتایج پر بار و موثر ان در بطت جامعه خواهیم بود .

 در ادامه این جلسه جوانان  حاضر در مراسم نظرات و دیدگاههای خود را در حضور امام جمعه موقت عنوان کردند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد