کد خبر: 109500|14:43 - 1395/12/11
نسخه چاپی

یکی از فرمانده هان دوران دفاع مقدس؛

ملت ما در خطر پذیری پیشرو و در تبعیت از ولایت پیرو است

ملت ما در خطر پذیری پیشرو و در تبعیت از ولایت پیرو است
سردار ویسی گفت:پیام بسیج ما به دشمنان و سران آمریکا و صهیونیسم این است که ملت ما درخطر پذیری پیشرو و در تبعیت از ولایت پیرو است و این گزینه ما بر روی میز است.

  به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، صبح امروز و در  اجرای مرحله نهایی رزمایش دو روزه 6 گردان بیت المقدس گیلان غرب درمنطقه عمومی این شهر و  پادگان شهید ثابت خواه ، یکی از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس در جمع نیروهای عمل کننده در رزمایش در سخنانی با اشاره به اینکه امروز حضور بسیج در همه صحنه هابیانگر حفظ روحیه و توان  و ارتقاء بصیرت است اظهار داشت:ما هیچگاه بدنبال ایجاد بحران نبوده و نیستیم اما بحران زی هستیم و امروز در پیچ تاریخی و حساس پیش رو استقامت وظیفه اصلی ماست و به لطف پروردگار با وجود و ولایت حیات بخش مقام معظم رهبری از این شرایط هم با سربلندی گذرخواهیم نمود.

سردار عبداله ویسی افزود: امروز خون مطهر شهدا و اقتدار بسیج و دیگر نیروهای مسلح ما در رگهای مسلمانان و خط مقاومت  در سوریه وعراق و دیگر بلاد آزاده طروات  ایجاد نموده است و ارتش و بسیج مردمی را در این کشورها فعال نموده است بنابراین راه ومسیر ادامه خواد داشت چرا که باور و اعتماد بخدا قدمها را استوار می گرداند.

وی با بیان اینکه ما بدنبال راه اندازی بسیج جهانی هستیم افزود: مطالبه خداوند واولیاء وائمه اطهار و خون شهدا این است که اسلام حقیقی را با رفتار وکردار خود آشکار کنیم و پیام بسیج ما به دشمنان و سران آمریکا و صهیونیسم این است که ملت ما درخطر پذیری پیشرو و در تبعیت از ولایت پیرو است و این گزینه ما بر روی میز است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب  هم با بیان اینکه رزمایش گردانهای الی بیت المقدس در شهرستان گیلانغرب به مدت دو روز در منطقه عمومی گیلانغرب برگزار شد اظهار داشت:این رزمایش با استعداد 6 گردان و با هدف افزایش توان رزم نیروهای بسیجی و نمایش اقتدار این نیروی عظیم مردمی و همچنین مردمی نمودن امنیت بعنوان یکی از مقوله های مهم و استراتژیک برگزار شد.

  سرهنگ محمدی ابراز داشت:طی این رزمایش بسیجیان عزیز ضمن فراگیری آموزش های جدید رزمی ثابت کردند مکمل و تقویت کننده خوبی برای نیروهای مسلح و حافظان مطمینی برای امنیت نظام خواهند بود .

وی ابراز داشت: عملیات تاخیری، امدادونجات،هلی برن، و دیگر عملیاتهای لازم از دیگر مواردی بود که در این رزمایش اجرا شد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد