کد خبر: 109377|13:18 - 1395/11/30
نسخه چاپی

باحضور مسئولان؛

ازبرگزیدگان مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان شاهد وایثارگرتجلیل شد+ تصاویر

ازبرگزیدگان مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان شاهد وایثارگرتجلیل شد+ تصاویر
مطلع الفجر:طی ایینی از برگزیدگان مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان شاهد وایثارگر دردبیرستان معصومیه شاهد گیلانغرب تجلیل شد.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در راستای ارج نهادن به جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت  و اشنایی قشر نوجوان از 17 نفر از برگزیدگان نمایشگاه  فرهنگی هنری  دانش آموزان شاهد و ایثارگر  با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مدیر اموزش و پرورش گیلانغرب  و ستاد شاهد تجلیل شد .

مدیر اداره آموزش وپرورش گیلانغرب در جمع دانش اموزان هنرمند شاهد و ایثارگر گفت: مسابقات فرهنگی وهنری فرصتی را برای دانش آموزان نخبه وبرتر فراهم می کند که استعداد باقوه خود را به منصه ظهور برسانند.

حشمت اله پارسا تصریح کرد : این شکل مسابقات  باعث می شود  دریک فضای رقابتی سالم  دانش اموزان استعدادها وتوانایی های خود را درقالب ارائه آثار فرهنگی وهنری به نمایش بگذارند .

 همچنین در حاشیه این مراسم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلاغرب به خبرنگار مطلع الفجر گفت : فرهنگ جهاد ، ایثار و شهادت چیزی است که باید امروز با انتقالش در بین نسلهای جوان رسالت زنده نگه داشتن انرا به شایستگی انجام داد .

جهانشا کریمی نیا تصریح کرد :امروز ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در قالب برنامه های متنوع از جمله درحوزه "هنر"  نیز میتواند  به شایستگی از سوی نوجوانان  عزیز هنرمند تبلور پیدا کند که این خود شکلی تاثیر گذر در این بستر معنوی و ارزشی است .

 

در نمایشگاه فرهنگی هنری شاهد و ایثاگر بالغ بر 50 شرکت کننده حضور داشتند که نهایتا از 17 اثر برگزیده تجلیل به عمل امد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد