کد خبر: 109257|10:40 - 1395/11/20
نسخه چاپی

یک روحانی ؛

پیروزی انقلاب اسلامی در واقع طلیعه تعالی عزتمندی و آزادگی ملت ایران بود+ تصاویر

پیروزی انقلاب اسلامی در واقع طلیعه تعالی عزتمندی و آزادگی ملت ایران بود+ تصاویر
مطلع الفجر: مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت :پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام ستم شاهی در واقع طلیعه تعالی عزتمندی و آزادگی ملت ایران بود.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلانغرب در نشست بصیرتی مسئولان و درمجموعه جهاد کشاورزی اظهار داشت :پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام ستم شاهی در واقع طلیعه تعالی عزتمندی و آزادگی ملت ایران بود.

وی تصریح کرد : امروز ابلاغ و بازنشر دستاوردهای ارزشمند پیروزی انقلاب یکی از رسالتهای مسئولان به شمار می رود و ما اکنون در مورد پیروزی انقلابی صحبت می کنیم که انقلاب اخلاق و عمل بوده، انقلابی که گل در مقابل گلوله بوده و همراه خود معیارهای اسلامی  و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته است که باید برای نسل جوان امروز بیشتر تبیین گردند .

وی افزود:انقلابی که با تدبیر بنیاینگذار جمهوری اسلامی و بصیرت مردمی انقلابی و به ستوه آمده از ظلم و خفقان  امروز به دست ما رسیده اقتدار و عظمت را به وجود آورده که این امر مدیون دگر خواهی و مدیریت معمار کبیر انقلاب بوده است.

 

در ادامه  این مراسم که با همکاری بسیج حوزه کارمندی، مهندسین و اداره جهاد کشاورزی گیلانغرب  برگزار شد یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس  به عنوان راوی برنامه در مورد رشادت های مردم این شهرستان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا مقاومت دلاورانه مردم  این شهر در دوران دفاع مقدس سخنان و خاطراتی افتخار آمیز را عنوان کرد . 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد