کد خبر: 109010|10:16 - 1395/11/05
نسخه چاپی

نماینده مردم در مجلس؛

نباید اجازه دادعده ای اوباش سیاسی فرصت خدمت مسئولان به مردم را تضییع کنند / اختصاص 10 درصد اعتبارات به استانهای جنگ زده در بودجه 96

نباید اجازه دادعده ای اوباش سیاسی فرصت خدمت مسئولان به مردم را تضییع کنند / اختصاص 10 درصد اعتبارات به استانهای جنگ زده در بودجه 96
مطلع الفجر:نماینده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همدلی، و فرهنگ گفتمات تاکید وگفت: نباید اجازه داد عده ای اوباش سیاسی فرصت خدمت مسئولان به مردم را تضییع کنند.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر ،دکتر فرهاد تجری  در نشست مردمی گیلانغرب به اهتمام خود در مسیر خدمت به مردم   حوزه انتخابیه و گیلانغرب اشاره کرد و اظهار داشت : اگرچه هدف ما چیز سوای خدمت به مردم شریف منطقه نیست اما در بسیاری موارد عده ای "کوتوله و اوبا سیاسی"که در گیلان غرب خود را"قیم" مردم میدانند  در راستای "منافع خود و نه مصلحت مردم" همواره با خودنمایی و پاچه گیری  مسئولان  فرصت خدمت را از مدیران می گیرند .

 

وی تصریح کرد: این عده امتیاز طلب  با عنوان اینکه فلان شخصیت و یا مسئول جزو تفکر و نماینده ما نیست  فضا را ملتهب و مردم را از انچه حق انهاست محروم میکنند،حقیقتا گیلان غرب مهد مردمداری و اصالتا پایتخت کلهر است و باید مردم این شهر که همواره نماد فرهنگ گفتمان ،برادری و همراهی را داشته اند به این افراد سیاست زده اجازه ندهند با اوباش گری خود فرصتهای خدمت به این شهر را از نمایندگان  بگیرندو مردم خود در مرحله اول باید در مقابل این عده محدود بایستند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس یاد اور شد : انچه امروز لازم است ایجاد فضای همدلی ، برادری  و فرهنگ گفتمان  همراه با تحمل  می باشد  تا همه بتوانیم دست در دست هم دهیم و از فرصتهایی که در حال گذر هستند برای خدمت بیشتر به این مردم  استفاده کنیم .

 

نماینده نماینده شهرستانهای قصرشیرین ،گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات مردم گیلان غرب  همچنین  از اختصاص 10 درصد اعتبارات به استانهای جنگ زده افزون بر اعتبارات استانهای غیر جنگ زده در بودجه سال 96 خبرداد.

  دکتر تجری تصریح کرد : این اقدام بمنظور جبران عقب ماندگی های استانهای درگیر جنگ تحمیلی صورت گرفته است .

عضو هیات تطبیق مصوبات دولت در مجلس افزود: با رایزنی های صورت گرفته با مسئولین وزارت نیرو پیگیری های انجام گرفته موافقت این وزارتخانه جهت تخصیص آب از سدهای شهرستان گیلانغرب برای تمامی اراضی پایاب این سدها اخذشده و  محدودیت سقف درنظر گرفته شده قبلی برداشته شده است.

 نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: موضوع افزایش سهم سامانه گرمسیری هم در دستور پیگیری نمایندگان استان قراردارد وبه جد پیگیر آن هستیم .

تجری تصریح کرد:با پیگیری های بعمل آمده برای نخستین بار موضوع برقراری امتیاز ایثارگری برای بسیجیان  معسر و اعضای بسیج عشایری که در اوایل جنگ بصورت غیر رسمی عضویت داشته اندنهایی شده و دولت ملزم به اجرای آن شده است.

 وی با اشاره به اینکه بین مسئولین ونمایندگان استان تعامل خوبی برای توسعه استان وجود دارد ایراز امیدواری نمود باتوجه به سروسامان یافتن وحل مشکلات تحریم ها با بهبود وضعیت اعتبارات و پر شدن کیسه دولت گامهای موثرتری  در راستای توسعه وعمران استان و شهرستانهای تابعه  برداشته شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد