کد خبر: 108971|12:20 - 1395/11/04
نسخه چاپی

یک روحانی ؛

ارتقاء سطح بصیرت دینی و اسلامی راه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است /اساس خصومت ورزی دشمن با انقلاب ما؛ماهیت اسلامیت آن است

 ارتقاء سطح بصیرت دینی و اسلامی راه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است /اساس خصومت ورزی دشمن با انقلاب ما؛ماهیت اسلامیت آن است
مطلع الفجر:مسئول دفتر حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه گیلانغرب گفت :ارتقاءسطح بصیرت دینی، سیاسی و توسل به آموزه های اسلامی بستری مطمئن را برای تقابل با جنگ نرم دشمن مهیا خواهد کرد .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،مسئول دفتر حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه گیلانغرب در نشست بصیرتی همسران و دختران کارکنان سپاه  شهرستان  با موضوع ؛ ترویج امر به معروف  و نهی از منکر و ارتقاء سطح  بصیرت  سیاسی ، ولایتمداری  و معرفی سیره حضرت امام خمینی (ره) که در حسینیه سپاه به همت فرهنگی اجتماعی این این مجموعه  برگزار شد اظهار داشت :ارتقاءسطح بصیرت  دینی، سیاسی  و توسل به آموزه های اسلامی  بستری مطمئن را برای تقابل با جنگ نرم دشمن مهیا خواهد کرد .

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در بدو سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی و جایگاه عزت مند ان در منطقه اشاره و تصریح کرد : ایران در قبل از انقلاب اسلامی به لحاظ حکومت طاغوتیان خود باخته  و یکی از ستونهای نظامی امریکا و غرب در منطقه به شمارمی امد .

وی افزود : با قیام مردم انقلابی به رهبری حضرت امام، شاهد نوعی فروپاشی از وابستگی به غرب و استکبار و شکل گیری شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بودیم  و طبیعتا انقلابی که ملت ایران رقم زدند به لحاظ برخورداری از یک ماهیت کاملا اسلامی ،دینی چیز خوشایندی بر مذاق استکبار نبود وبر همین اساس از همان ابتدا خصومت  ورزیها بر علیه این انقلاب نوپای اسلامی شکل گرفت.

حجت الاسلام تیشه کنی  ابراز داشت :دشمن بعد از ترورهای کور ، جنگی 8 ساله را بر ملت ایران تحمیل نمود و بعد از نا کامی  و نقش بر آب شدن توطئه هایش در این عرصه جبهه ای متفاوت را از دشمنی بنا کرد و ان عرصه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بود .

وی ابراز داشت : دشمن سعی دارد تا در این حوزه با تضعیف باورهای دینی جوانان ما را از اصول اسلامی دور کند و فرایضی چون نماز، امر به معروف و حجاب و عفاف در جامعه رنگ ببازند و فرهنگ غربی و بیگارنه در جامعه جاری شود .

مسئول دفتر حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه گیلانغرب در پایان ابراز داشت : ارتقاء سطح بصیرت دینی و اسلامی راه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است وبرای تحقق این امر باید به جای برگزیدن سنتهای غربی ، سبک زندگی اسلامی را در زندگی  و خانواده خود جاری کنیم .

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب  نیز در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت مقوله اگاهی بخشی در حوزه های بصیرتی و دینی ابراز داشت: امروز انچهبرای خانواده های ما لازم است  جاری شدن شمیم معنوی زندگی اسلامی و قرانی است  چرا که هدف امروز دشمن در قالب جنگ نرم قداست زدایی معنوی از شاکله زندگی اجتماعی ملت ما می باشد .

سرگرد هزارخانی با تشریح اهداف و دکترین خصمانه اتاقهای فکر دشمن برای ایجاد تزلزل در بنیان خانواده های ایرانی گفت : هدف غرب معطوف کردن عقاید بر زندگی دنیوی و ترویج فرهنگ مادی گرایی و مصرف گرایی است .

وی تصریح کرد : دشمن امروز باارایه مصادیقی خوش آب و لعاب از ابزارهای نوین در شبکه های اجتماعی سعی دارد اذهان جوانان را به اموری روزمره و دنیای مشغول کند  و با غرق کردن باورها در لذت دنیایی توجه مردم را از دنیای اخرت غافل نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد