کد خبر: 108251|08:55 - 1395/09/16
نسخه چاپی

فرمانده سپاه گیلانغرب خبر داد؛

صعود هزاران نفری به ارتفاعات مطلع الفجر در آوزین+ تصاویر

صعود هزاران نفری به ارتفاعات مطلع الفجر در آوزین+ تصاویر
مطلع الفجر:فرمانده سپاه گیلانغرب از صعود سراسری به ارتفاعات چغالوند و آوزین این شهرستان در روز 20آذر ماه بمناسبت سالگرد عملیات مطلع الفجر خبرداد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب در جلسه هماهنگی برنامه های سالگرد عملیات مطلع الفجربا اشاره به ضررورت  اهتمام و همراهی همه دستگاهها برای نشر ارزشهای دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و ارزشهای بدست آماده در دوران حماسه وایثار از اجرای رنامه های ویژه در روز 20 آذر ماه خبرداد .

سرهنگ معصومعلی محمدی گفت: علاوه بر صعود سراسری بیش از 3000 نفری به ارتفاعات مطلع الفجر ایراد سخنرانی توسط سردار نورالله نورالهی مشاور عالی دانشکده تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) و برنامه های فرهنگی ، ویزیت رایگان و... نیز خواهیم داشت.

 

فرماندار گیلان غرب هم در این جلسهگفت: عملیات مطلع الفجر سند رشادت وفداکاری در تاریخ مردم غیور شهرستان گیلانغرب است.

کرم محمدی با اشاره به رشادتها و پایمردی های ساکنان شرافتمند و غیور این خطه ابراز داشت: دفاع مردم از تمامیت ارضی استقلال کشور و ارزشهای والای انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست و غرور آفرینی های این عملیات بزرگ سند گویایی از روحیه دلیرمردی و وطن دوستی و اسلام خواهی مردمان خوب گیلانغرب مقاوم می باشد.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: با تاسی به فرمایش مقام معظم رهبری که گرامیداشت یاد شهدا را کمتر از شهادت نمی دانند از همه مردم و مجموعه اداری شهرستان انتظار می رود تا در مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آفرین و جاودان مطلع الفجر شرکت نمایند

عملیات مطلع الفجر بزرگترین عملیات غرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در منطقه عملیاتی گیلانغرب اجرا شد. در این عملیات علاوه بر آزادسازی ارتفاعات مهمی همچون چغالوند و آوزین بیش از30 کیلومتر از خاک کشورمان در دشت گیلانغرب و تعداد 30 روستا در این مناطق از دست دشمن متجاوز آزادشد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد