کد خبر: 108249|11:53 - 1395/09/16
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب؛

شهدای ما در بصیرت ،دشمن شناسی و استکبار ستیزی سرآمد بودند

شهدای ما در بصیرت ،دشمن شناسی و استکبار ستیزی سرآمد بودند
مطلع الفجر:فرماندار گیلانغرب در ایین تجلیلی از فرزندان شاهد گفت: شهدای ما در بصیرت ، دشمن شناسی و استکبار ستیزی سرآمد بودند و اکنون فرزندان عزیز انها هم باید پیرو ان راه ارزشی پدران خود باشند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،همایش تجلیل از فرزندان نخبه علمی برتر مدارس شاهد و ایثارگر شهرستان گیلانغرب امروز برگزار شد.
در این همایش از 61 دانش آموز ممتاز شهرستانی و 5 دانش آموز برتر استانی با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه تجلیل بعمل آمد.

این دانش آموزان فرزندان شهدا، جانبازان 50 درصد به بالا و آزادگان جنگ تحمیلی هستند که موفق به کسب رتبه های برتر علمی در سطح شهرستان و استان کرمانشاه شده بودند.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در جمع نخبگان علمی شاهد گفت فرزندان شهدا بعنوان ستارگان آسمان رشادت ، فداکاری و ایثار ، فرزندان جانبازان راست قامت و فرزندان آزادگان سرافراز قطعا باید ممتاز باشندواگر غیر از این باشد ما باید در راه حقی که پیش گرفته ایم باید شک کنیم چراکه ما وارثان انسانهای بزرگی هستیم که در بسیاری از زمینه ها اسوه هستیم .

محمدی افزود: شهدای ما در بصیرت و دشمن شناسی و استکبار ستیزی همه سرآمد بودند آنها درخودباوری به جایی رسیده بودند که جز اورا در میدانهای خطر نمی دیدند و کسانی که عضو عزیزشان را از دست داده اند و بعنوان جانباز شناخته شده اند امکان ندارد که سختی های زندگی را جز برای خدا بتوانند تحمل کنند.

وی ابراز داشت: آزادگان سرافراز ما اگر سالها تلخی و درد و شکنجه های روحی و جسمی را تحمل نمودندبخاطر هدف والایی بود که داشتند و لذا با همین فرهنگ و روحیه خداباوری بود که توانستیم مملکت را بر بال ملائک بنشانیم

فرماندار گیلان غرب تصریح کرد :امروز افتخار داریم بعنوان همرزمان و همسنگران آنها پیام آوران ، پیام رسانان و رهروان خوبی برای آنها که در اوج مظلومیت ملت ایران مردانه پای در میدان نبرد گذاشتند باشیم و خرسندیم بخشی از ارزشهای والای دفاع مقدس به نسل نوخاسته امروز منتقل شده است.

رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان گیلانغرب هم در این ایین اظهار داشت :اکنون 117 دانش آموز شاهد و ایثارگر شامل فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان از خدمات آموزشی، کلاسهای تقویتی، مشاوره ،سرانه مدارس غیر انتفاعی و هزینه های ایاب و ذهاب بنیاد شهید این شهرستان برخوردارند.

جهانشاه کریمی نیا گفت: در شهرستان گیلانغرب سه مدرسه شاهد شامل دو مدرسه پسرانه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و یک مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه دوم دایر است.

وی اذعان کرد: 297 دانشجو نیز از خانواده معظم شهدا و جانبازان تحت حمایت بنیاد شهید بوده که از خدمات شهریه رایگان و مشاوره های تحصیلی و کلاسهای تقویتی برخوردارند.

مدیر اداره آموزش وپرورش هم در سخنانی از برنامه های ویژه آموزش وپرورش برای تقویت مدارس شاهد خبرداد.

  شهرستان گیلانغرب 750 شهید 2250 جانباز و141 آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد