کد خبر: 108216|12:00 - 1395/09/15
نسخه چاپی

همزمان با سراسر کشور؛

مانور زلزله در مدارس بخش گواور برگزار شد + تصاویر

مانور زلزله در مدارس بخش گواور برگزار شد + تصاویر
مطلع الفجر: همزمان با سراسر کشور،مانور زلزله در مدارس دخترانه بخش گواور از توابع شهرستان گیلانغرب با حضور مسئولان این بخش برگزار شد .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، همزمان با سراسر کشور،مانور زلزله در مدارس دخترانه الزهراء و فاطمیه  گواور  از توابع گیلان غرب با حضور مسئولان این بخش برگزار شد .

مدیر اموزش و پرورش بخش گواور  در حاشیه برگزاری این مانور در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجر،خطرات حوادث غیر مترقبه را یاد آور و  اظهار کرد :  به راستی دانش آموزان، چه در محیط مدرسه و چه در محیط خانه از جمله گروه‌های جامعه هستند که همواره در معرض خطرات ناشی از زلزله قرار دارند.

شفیعی ضمن تاکید بر استمرار آموزشهای مداوم در مدارس در خصوص زلزله افزود: در این راستا آموزش و مانورهای مداوم و مستمر برای آمادگی این عزیزان در برابر زلزله به عنوان حلقه گم شده در چرخه مدیریت بحران زلزله در مدارس امری ضروری است.

وی  تصریح کرد: در سایه آموزش و برگزاری مانورهای هدفمند برای دانش آموزان به منظور مقابله با بحران ، امداد رسانی و پیشگیری از زلزله، آنها را می‌توان در محیط مدرسه و خانه برای مقابله در برابر زلزله آماده کرد.

مدیر اموزش و پرورش بخش گواور  ضمن تاکید بر بهره گیری از فضای اموزشی موثر و مطلوب  یاد اور شد:آموزش در برابر زلزله فرایندی است که در آن انتقال معلومات، نگرش‌ها و مهارت‌های زلزله از فرد یا گروهی به فرد یا گروه دیگر برای ایجاد تغییرات در ساختار آنها انجام می‌شود تا ضمن بهره گیری از نتایج این آموزش و تجربیات دامنه خسارتهای احتمالی حوادث تقلیل یابد .

 نزدیک به 2559دانش اموز در مدارس  مقاطع مختلف بخش گواور تحصیل می کنند

شهرستان گیلانغرب بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارد و دارای دو بخش مرکزی و بخش گواور است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد