کد خبر: 106040|12:01 - 1395/06/09
نسخه چاپی

یک هادی سیاسی ؛

چالشهای اقتصادی و بستن کارخانه ها نتیجه اعتماد به کد خداست+ تصاویر

چالشهای اقتصادی و بستن کارخانه ها نتیجه اعتماد به کد خداست+ تصاویر
مطلع الفجر:یک هادی سیاسی گفت:اگر باتکیه بر تفکرلیبرالی آمریکا رو کدخدا بدانیم همانطور که دربرجام این قضیه عملی شد، در فضای پسابرجام به جای گشایش و رونق اقتصادی، تعطیلی کارخانه ره آور کار خواهد بود.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،دکتر محمد جواد نجفی  در مراسم بصیرتی بسیج ادارات در تالار ارشاد اسلامی شهر گیلانغرب که به همت  حوزه بسیج کارمندی برگزار شد،انقلاب اسلامی را در مبانی فکری و ایدئولوژیکی متفاوت از انقلاب های فرانسه و روسیه دانست و اظهار داشت: که انقلاب های مذکور در کمتر از یک دهه از تفکر اولیه خود فاصله گرفتند.

 

وی در همین خصوص  تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر نظریه مترقی ولایت فقیه تاکنون در مسیر اهداف اولیه و عالیه نظام می باشد و تنها راه تضمین عدم انحراف از مسیر اصلی را انقلابی فکر کردن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

 

نجفی درادامه اظهارداشت:اگر با تکیه بر تفکرلیبرالی آمریکا رو کدخدا بدانیم و به قول بعضی ها بگوییم با کدخدابستن راحت تر است، همانطور که در برجام این قضیه عملی شد، در فضای پسابرجام به جای گشایش و رونق اقتصادی، تعطیلی کارخانه های فولاد، ارج گریخته گری خواهیم داشت و این نتیجه اعتماد به کدخداست.

 

نجفی در پایان تنها راه نجات کشور را عمل به سیاست کلان اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به مقوله فرهنگ ایرانی اسلامی دانست .

 

این هادی سیاسی چنین ابراز کرد که اگر میخواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم و به یک الگوی موفق درجهان تبدیل شویم تکیه بر روحیه انقلابی و جهادی باهدف استقلال فرهنگی و اقتصادی در کنار استقلال سیاسی خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد