کد خبر: 105804|08:56 - 1395/05/20
نسخه چاپی

گزارش:

گیلانغرب میزبان کاروان خدام حرم امام رضا (ع) + تصاویر

گیلانغرب میزبان کاروان خدام حرم امام رضا (ع) + تصاویر
مطلع الفجر :مردم مومن و ولایی دومین شهر مقاوم کشور گیلانغرب ، میزبان کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم مقدس حرم رضوی توسط خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) بودند.


 

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، پرچم متبرک حرم رضوی در میان استقبال باشکوه و گسترده عاشقان امام هشتم شیعیان در فضایی معنوی از میدان جمهوری اسلامی تا میدان توحید گیلانغرب به صورت پیاده حمل و سپس کاروان این امام همام وارد مسجد جامع شهر شد.


امام جمعه گیلانغرب در آیین استقبال از کاروان خدام حرم امام رضا (ع) گفت: حضور کاروان خدام بارگاه رضوی و پرچم مبارک آن حرم عزیز امروز برای مردم این دیار برکت و معنویت به همراه دارد و رایحه دل انگیز عطر معنوی امام رضا همه این دیار را مملو از معنویت و عطرآگین کرده است.

گفتنی است کاروان و پرچم متبرک امام بزرگوار  در بدو ورود با استقبال رسمی مسوولان محلی و مردم وارد شهرستان گیلانغرب فضای دومین شهر مقاوم کشور را معطر به نام مبارک ثامن الحجج کرد.


بعد از ان خدام و مسئولان به دیدار دو خانواده شهید گیلانغرب به نمایندگی از جمیع خانواده معظم شهدا رفتند.
 سپس اجتماع پر شور مردم مشتاق شهرستان از میدان جمهوری  تا مسجد جامع شهرستان کاروان را همراهی و در مراسم پرشکوه مسجد جامع به زیارت پرچم متبرک حضرت امام رضا .ع. پرداختند  و در ایینی معنوی حضور یافتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد