کد خبر: 105478|11:44 - 1395/05/07
نسخه چاپی

درسالگرد عملیات غرور افرین مرصاد؛

شرکت کنندگان طرح هجرت3 ازخانواده شهدا دلجویی و به مقام شامخ شهدای ادای احترام کردند+ تصاویر

شرکت کنندگان طرح هجرت3 ازخانواده شهدا دلجویی و به مقام شامخ شهدای ادای احترام کردند+ تصاویر
مطلع الفجر:درسالگرد عملیات غرور افرین مرصادجمعی ازمسئولان و شرکت کنندگان طرح هجرت3 ازخانواده شهدا دلجویی وبه مقام شامخ شهدای ادای احترام کردند.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، در ایام  سالگرد عملیات غرور افرین  مرصاد مسئولین شهرستان گیلانغرب و دانش آموزان  بسیجی شرکت کننده در طرح هجرت 3 امروز باحضور در مزار شهدا در مراسم عطرافشانی مزارشهدای این شهرستان شرکت کردند.

بهمین مناسبت این گروه در منزل خانواده های شهدا و شهدای عملیات مرصاد نیز حضور یافتند تا نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام نمایند.

معاون فرماندار شهرستان گیلانغرب در این دیدارها از شهدا بعنوان کسانی نام برد که بالاترین عنصر وجودی خود را با گذشتن ازتعلقات مادی ودنیوی برای امنیت وآسایش و آرامش امروز ما تقدیم داشته اند.

فرهاد همتی افزود: دیروز،امروز و فردای ما و همه این عظمتها، کرامتها  و شرافتها در سایه جانفشانی های شهدا و ایثارگران است و این همه در شرایطی است که اطراف کشور ما مملو ازنا آرامی و نا امنی است لذا این امنیت و آرامش چیزی جز نتیجه ایثارگری شهدا، بیداری نیروهای مسلح و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی ما در سایه رهبریهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نمیتواند باشد.
 

معاون فرماندار گیلانغرب ابراز داشت:بنابراین خون شهدا سرمایه ارزشمندماست وهمه ما وظیفه پاسداری از آنرا برعهده داریم و تجلیل و دلجویی ازخانواده های شهدا هم در راستای درک وانتقال فرهنگ ایثار وحماسه امری ضروری و انکار ناپذیراست.
 

 این مراسم به همت بسیج دانش اموزی ، بنیادذ شهید  و امور ایثارگران و آموزش و پرورش گیلانغرب برگزا رشد .
 

طرح هجرت 3 یکی از برنامه های محوری  و بسیار مفیدی است که در سالهای اخیر همزمان با ایام تعطیلات تابستانی با همکاری بسیج و آموزش پرورش و تعامل سایر ادارات شهرستان با ارایه برنامه های متنوع و اجرایی روی کار امده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد