کد خبر: 104218|14:15 - 1395/03/31
نسخه چاپی

محرومیت در روستای "گل خیرک"و ضرورت توجه مسئولان

 محرومیت در روستای "گل خیرک"و ضرورت توجه مسئولان
مطلع الفجر:دهستان ویژنان یکی از محروم ترین دهستانهای گیلانغرب است که در آن روستای "گل خیرک" از حد اقل امکانات رفاهی از حیث راه و آب اشامیدنی برخوردار است و این برای اهالی ان روستا مشکلات عدیده ای را موجب شده است.

به گزارشمطلع الفجر،انچه میبینید گزارش کوتاه است از مشکلات روستای گل خیرک در دهستان ویژنان در شهرستان گیلانغرب که ماهها و سالهاست از نعمت یک راه درست و اساسی و حتی آب اشامیدنی با کیفیت بی بهره اند و گویی قرار نیست برای مشکلات این اهالی روستایی چاره اندیشی شود.

 

به دلیل قرار گرفتن یک رودخانه فصلی که اهالی این روستا را با یک دره از جاده اصلی جدا کرده و از سویی فاقد راه ارتباطی دایمی هستند و در فصول بارانی سال که رودخانه جاری می شود در بیشتر اوقات ارتباط انها با سایر روستاها و شهر قطع و حتی فرزندانشان از مدرسه رفتن باز میمانند .

 

 

 در حوزه اب آشامیدنی هم مشکلات زیادی دارند و حتی در بعضی اوقات مجبورند برای بسیاری از نیازهای خود از آب رودخانه ای که اصلا کیفیت استفاده ندارد بهره گیرند که خود منشاء بیماری و درد سر است .

 

امید است در روزهای آتی مسئولان و متولیان مرتبط با رفع این مشکلات در حوزه آب و راه روستایی این روستاییان عزیز در روستای گل خیرک پاسخگوی این کاستی و چالشها باشد و در این راستا اقدام به پاسخگویی نمایند  و البته پایگاه خبری تحلیلی مطلع الفجر از پاسخ مسولان ، برای انتشار و اطلاع رسانی در تنویر افکار عمومی  استقال می کند.

 

گزارش صوتی محرومیت در دهستان ویژنان روستای گل خیرک در گیلانغرب :

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد