کد خبر: 103070|11:52 - 1395/03/04
نسخه چاپی

یک هادی سیاسی؛

هرگونه وابستگی و عدم خودکفایی با روح انقلابی ملت ایران منافات دارد/همه ما باید برای تحقق نمودعملی اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم

هرگونه وابستگی و عدم خودکفایی با روح انقلابی ملت ایران منافات دارد/همه ما باید برای تحقق نمودعملی اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم
مطلع الفجر: یک هادگی سیاسی گفت :ماهیت انقلابی و اسلامی ملت ایران برگرفته ازآرمانهای ،استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی است ،لذا هرگونه وابستگی و عدم خودکفایی با روح انقلاب اسلامی ما منافات دارد.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در  مراسم  نشست روشنگری  بسیجیان گیلان غرب که درمسجد امام حسین .ع. روستای قلی قلی  دهستان حیدریه  از توابع شهرستان گیلانغرب برگزار شد، یکی از هادیان سیاسی  در جمع صدها نفری بسجیان خواهر این منطقه ،بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی و نیل به اهداف بلند در عرصه استقلال و خودکفایی تاکید کرد.

 

فرامرز قمرپورتاکید بر مقوله اقتصاد مقاومتی را از بنیادنی ترین راهکارهای قطع وابستگی عنوان کرد و ابراز داشت: یکی از مهمترین راهکارها برای عدم وابستگی به بازارهای خارجی و قطع وابستگی و مصرف گرایی توجه به بسترهای داخلی و توان درونی و استفاده از ظرفیتهای موجود هر کشور است .

وی تصریح نمود : در ابتدای جنگ و اغاز دوران دفاع مقدس به وسطه حضور برخی چهره های ناپایدار و غیر متعهد به ارمانهای انقلاب ، کشور تا حدی نشانهایی  از وابستگی داشت و لذا در  ان سالها در بسیاری از جنبه های نظامی و وابستگی ها به بیرون به دلیل نبودن و عدم تولید امکانات و ادوات و ابزارهای جنگی احساس می شد  و دشمنان به بستن شریانهای نیاز  و وابستگی از بیرون بر روی کشور بر بسترهای داخلی فشار وارد میکردند.

این هادی سیاسی ابراز داشت : ماهیت انقلابی و اسلامی ملت ایران  برگرفته ازآرمانهای ،استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی است ،لذا هرگونه وابستگی و عدم خودکفایی با روح انقلاب اسلامی ما منافات دارد.

 

قمرپور گفت:از انجایی که این انقلاب پویا و اسلامی با دیدگاه امام خمینی .ره. که باتکیه بر نیروی ایمان به خدا و پشتیبانی مردم تا کنون بدون وابستگی به غرب و شرق و در لوای شعارهای ارزشی" استقلال ازادی ،جمهوری اسلامی  و نه شرقی نه غربی "به پیش می رود و پیروز شده و امروز با همین دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که نایب برحقش مقام معظم رهبری هم انرا تاکید میکنند  ودر بحث اقتصاد مقاومتی ،بر پویایی اقتصاد مقاومتی  و قطع هر نوع وابستگی به بیرون و کشورهای خارجی اهتمام نموده اند .

وی اظهار داشت : دشمنی که در جنگ نیابتی 8 ساله خسارتهای زیادی را بر پیکره ملت ایران وارد کرد و رژیم ملعون بعث را به جنگ با ایران ترغیب نمود بعد از رشادتها و نصرت مداوم رزمندگان در دوران دفاع مقدس و شکست مفتضاحانه بعث از جنگ فیزیکی و سخت با ایران نا امید شد و بستر دیگری از عداوت را بر روی ملت ایران گستراند و تهاجم فرهنگی ، تحریمها و تهدیدهای بیشمار از ان جمله بود که به فضل الهی و ایمان به خدا در این حوزه نیز نقشه های شوم او نقش بر آب خواهد شد .

 

این هادی سیاسی در ادامه سخنان خود و با تاکید بر اینکه حوزه اقتصاد مقاومتی به مصداق و مضمون  فرموده رهبر معظم انقلاب نیازمند تلاش و مجاهدت در عرصه عمل است گفت : همه ما باید در کوچکترین اشکال تولید  از کارگاههای کوچک خانگی گرفته تا حرکت در میدان طرحهای اقتصاد مقاومتی وحمایت از محصولات داخلی و ،بستر حمایت از تولید داخل و تحقق رویه خودکفایی باید پشتیبان واقعی در مسیر پویایی و نمود عملی اقتصاد مقاومتی باشیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد