کد خبر: 102976|13:44 - 1395/03/01
نسخه چاپی

در جلسه شورای اداری گیلانغرب عنوان شد؛

فرماندار:سهم عظیم برقراری امنیت کشور در سایه تکیه سربازان امام زمان .عج بر قدرت ایمان محقق است/ امام جمعه:شرط اول مسئولیت خودسازی و سپس دگر سازی است.

فرماندار:سهم عظیم برقراری امنیت کشور در سایه تکیه سربازان امام زمان .عج بر قدرت ایمان محقق است/ امام جمعه:شرط اول مسئولیت خودسازی و سپس دگر سازی است.
مطلع الفجر: فرماندار گیلانغرب با تبریک نیمه شعبان و گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت:با تکیه بر ایمان می شود امنیت را برقرار و پایدار نمود و امروز سربازان گمنام با تکیه بر همین ایمان در کنار زحمات دیگر عزیزان نیروهای مسلح کشور را به شایستگی امن نموده اند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،فرماندار گیلانغرب  در شورای اداری شهرستان و با حضور مسئولان ادارات  و نهادها ، با تبریک نیمه شعبان و گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان گفت: با تکیه بر ایمان می شود امنیت را برقرار و پایدار نمود و امروز سربازان گمنام با تکیه بر همین ایمان در کنار زحمات دیگر عزیزان نیروهای مسلح کشور را به شایستگی امن نموده اند.

 

کرم محمدی همچنین در این جلسه  از اجرای روکش آسفالت   راههای مواصلاتی اصلی در این شهرستان خبرداد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها شروع شده  تاکنون بخشی  انجام گرفته و بتدریج تا پایان سال تکمیل میگردد.

  فرماندار گیلانغرب به حوزه سلامت اشاره و از مهار بیماری تب برفکی در این شهرستان با اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح  واکسیناسیون  دامی  این شهرستان نیز خبرداد وابراز داشت: با پیشگیری و رصد و پایش بموقع طی مدت سه ماه توسط اکیپ های دامپزشکی میزان تلفات این بیماری به حداقل ممکن رسیده است و جای تقدیر دارد.

محمدی با اشاره به تلاش دولت برای حل مشکلات مردم اظهارداشت در طی سه سال گذشته دولت در همه بخش ها توانسته است بر بسیاری از معضلات و تننگناهای موجود غلبه نماید.

 

 وی با تبریک نیمه شعبان و گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان گفت: با تکیه بر ایمان می شود امنیت را برقرار نمود و پایدار کرد و امروز سربازان گمنام با تکیه بر همین ایمان در کنار زحمات دیگر عزیزان نیروهای مسلح کشور را به شایستگی امن نموده اند.

 

در  ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهری امام جمعه شهرستان گیلانغرب هم با تاکید بر ضرورت اهتمام هرچه بیشتر مسئولین برای خدمت به مردم و اعتلای  نظام وکشور گفت: شرط اول مسئولیت خودسازی و سپس دگر سازی است.

 

 وی با اشاره به اینکه مردم استوانه های دین هستند لزوم خوش خلقی کارگزاران با مردم ، رازداری، مردم گرا بودن ، حق گرایی، مشورت با افراد ذیصلاح و پرهیز از خودپرستی و تحکم و خودپسندی را از شاخصه های یک مدیر خوب در نظام اسلامی برشمرد.

حجت الاسلام مهری افزود: با اهتمام به این دستورات میتوان خدمتگزاری خوب و ارزشمند برای مردم بود اعلام برنامه های سوم خرداد و اعزام کاروان به مرقد مطهر امام از دیگر مباحث جلسه امروز بود.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب از اجرای برنامه های ویژه در سوم خرداد خبرداد.

 

سرهنگ محمدیخاطر نشان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی مقاومت و پیروزی، تجلیل از خانواده 4 شهید و جانباز عملیات بیت المقدس ، افتتاح طرحهای عمرانی پایگاههای مقاومت روستایی ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ،عطر افشانی مزار شهدا از جمله برنامه های درنظر گرفته شده در سالگرد آزادسازی خرمشهر است.

درادامه این جلسه درخصوص اجرای طرح صیانت از حقوق شهروندی در دستگاههای اداری، تسریع در روند اجرای طرحهای عمرانی ، پرهیز ادارات  از موازی کاری در برگزاری برنامه های مشابه ،ضرورت  تقویت برنامه های فرهنگی و مذهبی ، ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر در ادارات بمنظورایجاد تسهیلات خدمت رسانی به شهروندان تصمیماتی اتخاذ شد.

پایان بخش جلسه تقدیر و قدردانی برخی از مسئولان ادارات به خاطر خدمت صادقانه مدیر سابق کمیته امداد گیلانغرب بود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد