کد خبر: 102809|10:29 - 1395/02/27
نسخه چاپی

با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه انجام شد؛

نشست بررسی مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در گیلانغرب

نشست بررسی مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در گیلانغرب
مطلع الفجر: مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت شهرستانهای گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه در گیلان غرب بررسی شد

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر، مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت شهرستانهای گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه در فرمانداری گیلانغرب  بررسی شد.

 

در این نشست که مسئولین کمیته امداد این شهرستانها نیز حضور داشتند،فرماندار شهرستان گیلانغرب با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل کمیته امداد استان و همراهان در شهرستان گیلانغرب با  بیان اینکه کمیته امداد شهرستان گیلانغرب بیشترین طرح مصوب و اجرایی را با 333 طرح با اعتبار 40 میلیارد ریال  در بین دستگاههای اجرایی  سطح شهرستان داشته گفت: این نهاد در سال گذشته  رتبه نخست دستگاههای شهرستان را در زمینه طرحهای اشتغالزا در سال 94 کسب نموده است.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=dee4fcf7-05ee-43b5-905d-13cd8c611a90

  وی نهادکمیته امداد را نهادی با اهداف و آرمانی مقدس عنوان نمود که با دم مسیحایی و دوراندیشی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت و اکنون نیز تحت زعامت مقام معظم رهبری  بحمدالله در این مسیر به شایستگی حرکت میکند.

 

در این جلسه همچنین مدیر کل کمیته امداد استان از برنامه های جدید این نهاد برای امداد رسانی به مددجویان و خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش خبرداد.

 

خدرویسی گفت: براساس تفاهم نامه منعقده بین کمیته امداد و وزارت کشور از این پس تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب پذیر غیر تحت پوشش نیز قرارخواهد گرفت.

 

وی اظهار داشت:در رویکرد دوره جدید فعالیتهای کمیته امداد  توجه ویژه به فعالیتهای دینی مذهبی ، فرهنگی مددجویان و اشتغال و توانمند سازی آنها با هدف مردمی نمودن خدمات در اولویت قرارگرفته است.

 

این مسوول یاد او رشد :بسیاری از فرایندهای مدیریتی و فعالیتها برون سپاری و اصلاح شده و سیاست کلان امداد بر دگرگونی و اصلاح فرایند بمنظور خدمت رسانی بهتر در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری است.

 

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت برنامه های کمیته امداد در سال گذشته ابراز داشت: طی سال 94 کمیته امداد استان کرمانشاه با پرداخت 670 میلیارد ریال تسهیلات و ایجاد 4200 فرصت شغلی رتبه نخست کشور را دربین ادارات کل استانها کسب نموده است.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=27069b30-bfd3-4c0b-8765-9a6ea9f90ea9

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  گفت: هم اکنون  200هزار نفر از جمعیت استان از خدمات کمیته امداد برخوردارند که 35 هزار نفر از این تعداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=616243a7-c457-4f12-ac0e-fd44fa9d2cb8

خدرویسی تصریح نمود: در حوزه فرهنگی نیز در یکسال گذشته 26 میلیارد ریال شهریه دانشجویان تحت حمایت تامین و پرداخت شده است.

درپایان این نشست ازخدمات قدرت اله ایوانی مدیر کمیته امداد شهرستان گیلانغرب تجلیل و علی اصغر برقپور بعنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان گیلانغرب معرفی شد   

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد